ik heb thuis ook een pendel set liggen maar nog niet gedaan tot nu toe....moet er eens aan gaan beginnen
Wat vervelend meid. Denk er nog even goed overna. Diat is geen beslissing die je moet nemen als je een dipje hebt. *knuf*
hihihih hoop dat die van mij ook uit komt althans de maand geslacht maakt niet zoveel uit alshet maar gezond is!
hoi meiden maar pendelen is niet altijd antwoord naar links ja en voor en achteruit nee he je moet eerst vragen stellen waar je zeker ja antwoord op weet en kijken hoe die reageert en dat een paar keer doen net zolang totdat de pendel dezelfde beweging maakt dan weet je dat dat voortaan de ja betekent en zo ook met de nee vragen en als ie dan ook weer een zelfde beweging maakt weet je dat dat de nee antwoord is en zo moet je steeds van te voren kijken of de pendel nog wel goed op je reageerd
Ik heb een klein beetje gejokt. Volgens mijn eigen pendelen krijgen we niet 1 maar 2 jongens. Niet verder vertellen hoor ... dat zou wat zijn.
maar nu word ik ook wel benieuwd wat jullie dan zeggen over mij er pendeld niemand voor mij en ikzelf kan het niet dan beinvloed ik hem dus.... wie durft het aan
caruli kan je en pbke sturen dan doe ik het voor u? zal het morgen eens aan m'n pa vragen hij pendeld
ik stop ziewiezo met de opleiding ik begin in september aan een nieuwe opleiding in sittard (sph) en wilde dit jaar hier af maken maar zoals het nu gaat wil ik niet kan ik beter werken
@Caruli ... dat durf ik niet. Heb nog nooit voor een ander gependeld namelijk. Als ik deze maand zwanger wordt ... dan pendel ik voor je. Deal?! Eerst even wat vertrouwen krijgen.
dames ga jullie zo verlaten ben er morgen weer. hopelijk met nog steeds goed nieuws dat ik niet ongi ben
Dat kan ik me voorstellen. Dacht dat je helemaal niet meer wilde studeren ... ook niet in september. Verkeerd begrepen dus.
@ Diddl: 2 jongens ...hahahahaha yes.....en ons niet vertellen he. We waren er dan toch over 9 maanden achter gekomen...(positief denken )
Heey meid klopt! Maar bij mij is het een duidelijke JA bij het naar voor en naar achter bewegen van de pendel en van links naar rechts een duidelijke Nee! Iedere keer als ik die vraag stel komt het heel duidelijk naar voren! Vandaar had er inderdaad bij moeten typen dat het bij iedereen anders is! Sorry Liefs Pearly