dames ik ben weer thuis ik hbe morgen een gesprek metmijn groepje omdat ze me negeren........ en ik ben nog steeds niet ongi.................... wie is er aan de pendel geslgen en wil eens voor mij pendelen? na atwt ga ik naar de wikel brieven posten en dan koken
Bedankt meiden. Ben even een luchtje wezen scheppen ... mannetje kwam net thuis, dus er even uit zonder kids. We zullen het nu per dag moeten gaan zien. Ze is [al jaren] in goede handen in Amsterdam. Wist dat de operatie heel erg zwaar zou worden , maar je blijft natuurlijk hopen op goed nieuws. M'n moeder gaat morgen even naar hun toe ... dan hoor ik weer meer. @Salapio ... balen meid. Hoop dat het afstand nemen gaat lukken. @Marieke ... heb er ook geen ervaring mee. Sterkte.
ikkie meid ik had er even langsheen gelezen sorry... maar van harte gefeliciteerd en geniet ervan..het is je van harte gegund!
Hoi dames, Hier zijn de gearriveerd ( zoals verwacht) blijf toch netjes met mijn cyclus op 27 dgn. Banner stond op 28 dgn. Dus ik kan roor worden gemaakt op de passagiers lijst. Op naar de volgende ronde.
@ Salapio: Ja gezellig blijven komen hoor. En geniet van je wijntje @ Essie: Balen meid. Ik duim op een betere volgende ronde. @ Jollie: Hou die buiten hoor. We willen meer pink zien.
hmmz ik heb wit gehad maar sinds vandaag echt heel licht geel, in me slipje en op papiertje. owww nu wordt het me toch echt spannend hoor.. ook omdat ik zo'n last heb zo richting me baarmoeder! :-s
Ik wil ze dolgraag buiten de deur houden maar heb daar helaas weinig over te willen... hoe is het dan met jou la femme... wordt het wachten nog niet spannend?
wahahaha wat dacht je van die zenuwen bij mij.. nee ik ga gewoon lekker wachten tot zaterdag ihihi... of zou ik morgen al een testje wagen nee dat heeft geen zin... denk ik?
He dames! Wat is hier weer superveel afgekletst op een werkdag Heb niet alles bijgelezen, maar wel gelezen dat we een volgende zwangere hebben, ikke gefeliciteerd! @ Berna, ben ook bezig met ovulatietesten, maar heb bijna altijd een hele lichte tweede streep, gewoon wachten tot ie donkerder gaat worden, succes! Ik duim met je mee! @ Diddl, heel veel sterkte met je tante! Knuf vanuit hier... Groetjes Jelske
ik denk toch dat mijn ongi er aan komt. ik heb z.n gevoel. we zullen het zien morgen . ikke van harte gefeliciteerd.
ik geloof niet meer in testen voor je NOD. dus ik zou gewoon lekker wachten. hoe vervelend het ook is