ik lees de laatste twee pagina's dan weet ik een beetje hoe en wat. duurt me veel te lang om alles te lezen.
Ik lees wel altijd alles terug maar doe het rustig aan lees een paar pagina's en kijk dan ff bij de laaste maar ik heb nog nooit 30 pagina's hoeven te lezen. Het was ook wel heel spannedn vanmorgen met Ikkie!
van harte ikke! hier nog niets te bekennne en dat terwijl ik maandag al de gevoelens had...vaag een vrouwenlichaam afen toe!
Dikke knuff voor de meiden waar de ongie is doorgebroken! @ diddl ook een dikke knuff voor jou meid! Pfff wat een moeilijkr tijd! Ik ga jullie een fijne avond wensen en veel klets plezier! Ik moet zo gaan darten(competitie)! Dus misschien tot vanavond laat ergens nog! Liefs Pearly
ja dat van ikke was vanmorgen wel spannend. dat heb ik zo vanmorgen zo veel mogelijk proberen te volgen.
@ Jollie: Ik hou het nog wel even vol op de wachtbank. Hij is lekker zacht en goed ingericht. Ik heb allerlei kwaaltjes, maar de ene dag wat meer dan de andere. Ik had vooral heel vroeg al kwaaltjes en dat was volgens mij toen nog niet eens mogelijk Nu wacht ik maar gewoon af. ik word er ook niet wijzer van om mezelf helemaal gek te maken. Maar in vergelijking met vorige maand, voelt me lichaam wel anders aan....dus af WACHTEN maar weer
ja ik heb er twee liggen. ik weet alleen nog niet of ik dit morgen meteen ga doen. of dat ik tot donderdag doe ik ben altijd juist op tijd en dat is morgen ochtend. dat wacht ik eerst even af. maar ik vind het ontzettend spannend
ik word ik langzaam gek......niets wijst uit op een ongi die eraan komt.......om gek van te worden...... af en toe denk ik ja het heeft doorgezet maar niks is het weer wit slijm.............mijn lichaam maakt me gek
aarhg dani... wat een frusti gedoe zeg.... misschien ben jij juist wel zo'n late tester.. heb je je eisprong wel gevoeld dan?
wat frustrerend Dani, wanneer heb je voor het laatste getest? ik hoop dat jij een laat tester bent... sinds vandaag loop ik echt vaker naar de wc om te plassen.. erg vervelend is dat.
"PASSAGIERSLIJST" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 & linmar 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje 11 maart -> *** PEARLY JARIG *** 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 & Appie & wieffie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Diddl & Jannes 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test tussenstand [138 passagiers] -> 8 - 27 - 4 - 3