krijg net zo'n goed nieuws, ben super blij. mijn floormanager van mijn werk heeft per direct ontslag gekregen... het was net cruella de vill, Rita verdonk etc.. iedereen is mega blij tijd voor een feestje op mijn werk. eindelijk kunnen we weer ademen
Jeetje... nu heb ik opeens heel veel last van mijn darmen (niets raars gegeten)winderigheid (sorry), steekjes onderin mijn buik en ik ben echt niet te genieten. Weet dat het niets hoeft te betekenen en wil helemaal niets voelen. Was er juist niet zo mee bezig deze maand. Oh wat duurt wachten lang zeg.
Wat fijn dat we ons toch zo in elkaar kunnen vinden he... hier ook kwaaltjes op en top... maar blijf erbij dat het toch ontpillen is en me ongi eraan komt. 2 weken geleden dacht ik dinsdag me eisprong gevoeld te hebben en die vrijdag erna (diezelfde week bedoel ik) had ik wat donkergekleurde slijm... dus denk dat ik deze week wel ongi zal worden!
Bedankt dames voor de lieve woorden. Bompa vond ik ook echt een lieve man. Ikke Gefeliciteerd! Had al wel verwacht dat ik ongi zou worden. Ben erg blij dat mijn cyclus regelmatig is 27/28 dagen. Hoop deze maand mijn ei weer te voelen, dan weet ik tenminste hoe ver we ermee zijn. Ik ben eigenlijk niet echt teleurgesteld, wist het eigenlijk al, geen vage klachten gehad deze maand. Volgende maand gaat onze maand worden, ik voel het aan mijn water hahahaha. Zei ik net ook tegen mijn vriend en die lachte me vierkant uit . IK heb nu al echt een goed gevoel over deze aankomende maand. Essiee
als ik het goed heb gevoeld met me eisprong en ik word deze week ongi dan heb ik deze maand wel een mooie cyclus... dus daar ben ik ook al blij mee... maar die positieve test lijkt me ook gaaf
Jollie / Jollie je ziet toch, dat roze staat je echt veel beter, het geeft je wat kleur het fleurt je op
he daantje, bij jou kan het alle kanten op met je pendels. alleen 1 ding is zeker het word een meisje dat kan echt niet missen
wahhhhaaaahhha wat zijn jullie och lief! kristel/kristel... ij jou staat roze ook goed moet ik zeggen
alleen gok ik dat ik deze maand toch in het ROOD verder zal gaan... =D> =D> =D> =D> laten we bidden voor een mooie ROZE naam. is mijn lievelings kleur
Gefeliciteerd @ikke! zo gaat het gemiddelde wel omhoog! Lees af en toe wel mee hoor, maar jullie gaan zo snel, dan zoek ik de lijst terug en weet ik of er nog goede berichten zijn. Weinig te melden, alleen heb een gekke bloeding zo maar uit het niets, tis niet veel, mischien te hard geklust haha