Haaloow meiden ,, Ikke: onwijs gefelciteerd meid geniet ervan,, Zoe: welkom Gerda: jammer meid.. Alle andere hoe is het met jullie jeetje veel bij te lezen hoor,, ben vandaag langs bij de dokter geweest en heb gevraagd of ik kan stoppen met mij medicijnen en ze zei dat het goed was .. mag gaan afbouwen joehoeeee
ohohoh ben wel blij om alle ongemakken van de anderen ook te lezen...ik voel me af en toe echt een zeurpiet hoor...pfff...ik heb echt van alles...heb nu al meer als een week steken in mn onderbuik, windjes laten (sorry ) hele droge ogen, overal jeuk grrr word er gek van! Maar heel gek ik heb elke maand als ik ongesteld moet worden last van mn (.)(.) maar nu echt niet, dus misschien wel omgekeerde wereld haha laten we het hopen! Zo ben weer ff klaar met zeuren hoor xxx
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ben er ook weer @ikke super meid weer een zwangere erbij ole ole Nu wij nog met z' n alle
@ morgaantje Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk ik denk als we straks bij de gyn zijn geweest en onze eerste echo hebben gehad dat het dan meer werkelijk is. We hebben het ook nog niet verteld willen nog ff wachten.
Wow, echt freaky dat pendelen...mijn ring aan mn ketting ging echt bewegen whahaha echt vaag....nu nog maar uitkomen he! Want als het uitkomt ben ik deze maand zwanger hahaha, maar misschien dat ik het wel zo graag wil dat ie vanzelf de kant op ging die ik wilde....nou ja we zien het wel...als het echt klopt dan zou ik echt verbaasd zijn!