zou snel even bijlezen... pfff.. Gaat me niet "snel even" lukken! Ik kan morgen voor de uitslag naar de GYN... zo spannend..
pfffffft klaag klaag klaag... heb echt verdomme last van buikkrampjes/steekje/pijntjes bleh... klaag klaag
kheb me laten pendelen door caruli.. enne volgens die pendel is het bij deze maand echt niet raak!? en zo als het voelt ook al niet
ow wist ik niet... bij wie is het pendelen nog niet uitgekomen hier? dus een maand die al geweest is en je niet zwanger was.
hoe kun je het beste voor jezelf pendelen dan? Wie heeft dit allemaal gedaan? (die bijna niet kan wachten tot morgen! Naar de GYN, eindelijk...)
Wat fijn dat je morgen de uitslag krijgt... dat zal wel ff spannend en zenuwpezen zijn. Succes en sterkte morgen!
pendelen kan door een ring aan je ketting te doen recht an een tafel te gaan zitten en je goed concentreren. je ztelt eerst vragen waaar je ja en nee op geantwoord krijgt om te kijken hoe de ring zwaait daarna stel je de vraag of je deze maand zwanger bent als j een pendel set hebt kun je ook schijven erbij krijgen waar op datums maanden geslachten enz staan.....
ik heb het net eens gedaan om te zien. er kloppen wel vragen van moet ik zeggen zou het toeval zijn of niet