Caruli voor maart een ♂ [gependeld in december 2006] Hopes voor maart een ♀ [gependeld in februari 2007] Ik zelf voor maart een 2ling ♂ [ gependeld in februari en maart 2007] Jodi voor april een ♀ [gependeld in maart 2006] Summer voor april ♀ [gependeld in april 2006] Had er ook nog eentje van Angel79 voor februari ♂ ... helaas is deze niet uitgekomen. De laatste 3 pendelen niet meer. Heb me vorig jaar al laten pendelen nadat we hadden besloten om te wachten met zwanger worden. Heb me toen laten pendelen met de mededeling dat we in november weer zouden stoppen met de pil.
ik heb net gependeld voor mijn vriend hij stelde me een vraag die ik niet wist. en had het goede antwoord
als je je er niet aan vast pint wil ik dat wel doen. moet je wel even je echte naam en achternaam pm-en
Goedenavond meiden! Nou na een heerlijk dagje Thermen ben ik weer een beetje tot rust gekomen, en heb geloof ik de hele dag met big smile gelopen. Kan het eigelijk nog steeds niet bevatten en mn hubbie eigelijk ook niet. Maar aan de ene kant wel een heel goed gevoel, maar voel ook eigelijk ook niks. heel vreemd, heb wel nog af en toe de oni krampen. eigelijk meot ik naar de November mama's he? Ik ga daar eens neuzen maar ga jullie zeker in de gaten houden allemaal bedankt voor jullie hele lieve reacties. vind jullie zo lief en vind het heel fijn dat jullie me er door heen hebben gesleept. Liefs ikke
Hee Ikke, nogmaals gefeliciteerd meid. eindelijk he. hier aan het proberen ook te pendelen, maar het lukt voor geen meter.
Zo ben ik ook weer even Heb vandaag ontzettende hoofdpijn bah Kan jullie bijna niet meer bijhouden met lezen haha Voor mij mag er ook altijd gependeld worden hoor
Oh ikke; zie net dat je zwanger bent meis! Helemaal super joh! En eigenljk helemaal als je al je cyclussen ziet onderaan je banner....! Echt geweldig meid; en nu maar flink op die mooie roze wolk 'loungen'!
ikke ik vind het zo leuk voor je. en natuurlijk mag je hier af en toe komen kijken. je moet in de gaten houden wie je opvolgt.. mag ik bij jou november clubje had je deze maand het gevoel alsof het niet raak was?
Ik heb drie pendel voor mei 2007, meisje...haha...weet je wat ironish is..mocht ik in mei zwanger raken dan ben ik op de verjaardag van mijn schoonvader uitgeteld. (ja tis maar waar je mee bezig bent)....Die is overleden.....*het zou echt iets voor ons wezen eigenlijk*