sann ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar het is hopen dat het uitkomt tog. maar het is wel een mooi vooruitzicht als ik de meeste pendels lees. kuss kuss
heey lindy. oja waar dan ik woon zelf in koog-zaandijk. het is hier wel heel leuk om te wonen lkkr rustig. woont je vriend in de zaanstreek. kuss natalia
haaaj ja mijn vriend woont in krommenie we zijn bezig met een huisje in zaandam het lijkt me een erge leuke streek weg uit de stad
Goedenavond dames . Ik weet dat het laat is , maarrrrrrrrrrr Ikke , VAN HARTE GEFELICITEERD MEID Werd wel eens tijd he voor je Geloof dat je al zeker een jaar bezig was toch ? Voor de rest van de meiden : Die ongi zijn geworden ... balen , succes in de volgende ronde ! Ik zelf heb vandaag eitje , maar geen zin in klussen (gister ook niet ) Heb namelijk een giga blaasontsteking Deze maand vliegt dus gewoon voorbij , helaas . Ben bang dat de pendel voor mij niet uitkomt Daar en tegen ben ik toch wel een beetje blij . Heb vanaaf een hollebol gekocht van tupperware ( een vormen stoof , leuk voor mn dochtertje ) en een party schaal van tupperware Ik ben echt een tupperware gek , dus ben dr echt heel blij mee . Nu binnenkort de hele peuterset bestellen voor hopelijk een nieuw wondertje binnenkort . Groetjes Joyce
@ Johana: Nee sjips meid. We wisten het natuurlijk wel een beetje, maar ik had toch goede hoop dat de test gewoon gelogen had. Succes volgende ronde. @ Ikke: Heb je lekker genoten van de thermen? Ben je nog in de sauna geweest? Fijn he die roze wolk waar je momenteel op zweeft. Geniet meid en misschien zie ik je nog in novemberforum ( [-o< [-o< ) @ Sann: Lekker genieten van je mannetje morgen en hou hem lekker die 2 weken goed vast. Lekker knuffelen en weer heerlijk tegen hem aanliggen. @ Jollie: Ik hoop dat ze wegblijven. Ik ga hard duimen dat het andere krampjes zijn ((duim duim)) Nou ik ga geloof ik ook maar slapen. Niet te veel praten morgen, want ik moet werken en kan pas s'avonds alles bijlezen
Hey meiden, Wat geweldig ikke dat je zwanger bent! Geniet er maar van! Hier een rustige dag gehad maar die zit er weer op. Weer een dag dichterbij een zwangerschap! Trouwens ik zou het ook wel leuk vinden als meiden hier voor me zouden willen pendelen. Ik ben erg benieuwd of dat uit zou komen.
Lieve meiden Ik ga een poging doen om te slapen ben moe en hyper tegelijk We praten al de hele avond over baby's hihihi Meiden bedankt voor al jullie lieve mooi en gave reacties en zal jullie echt missen maar jullie komen natuurlijk niet zo makkelijk van me af Blijf jullie in de gaten houden heel veel lief en veel zwangerschappen Liefs ikke
He meiden, Nog even een vraag. Jullie hebben onder aan jullie berichten de dagen van jullie cyclus staan. Volgens mij komt dit er automatisch in te staan. Waar kan ik dat inzetten? Bedankt voor jullie reactie. Groetjes S
Goedemorgen! Heb vanochtend een test gedaan......er kwam een héééééééél licht streepje als ik me in de vreemste bochten wring.... En ik ben altijd heel erg van: een streep is een streep, maar nu ben ik er toch nog wat onzeker over...kan er ook geen foto van maken. Waarschijnlijk is dit ook het vroegst waarop je kan testen "4dagen voor NOD" want ik denk dat zondag mn NOD is ipv vrijdag....dus ik heb besloten om het even aan te kijken en dan test is vrijdag nog es....dan neem ik een kruidvat test want die kan je goed tegen het licht in houden Nou ja goed...ik weet niet op er nog meer meiden zijn die zo'n licht streepje hebben gehad.... Eerst dacht ik, nee ik verbeeld het me, maar hij zit er toch echt nog steeds... En ikke1981? Nog een beetje kunnen slapen van alle spanningen van gister? Jij moet deze morgen wel opgestaan zijn met een big smile op je gezicht
Zoe das spannend! inderdaad streep is streep alleen kan het nog misgaan in een paar dagen maar daar gaan we niet vanuit maar das wel het nadeel van vroeg testen.. iig heb je een bevruchting hardstikke leuk meid! Hier stijging temp maar ei niet gehad snap er niks van maar goed we zien het wel eind van de maand