Goedemorgen meiden, spannend Zoe! Ik hoop het voor je! Ik ga zo een bezoek aan de huisarts brengen. Blijf steeds zo vreselijk moe, jaks!
goede morgen allemaal. vandaag moet ik ongi worden. ik heb wel lichte steekjes dus denk wel dat het doorzet. we zullen het zien.
Ik heb ook gevoel dat ik het moet worden dat heb ik nu al een week. Ga vanmiddag testen moet een test halen dacht dat ik er nog 1 had maar niet dus. Verder nu misselijk in de ochtend
spannend hoor meiden! ik ben nog in afwachting van mij ei benieuwd of ie weer op dag 19 komt... en nu hopen dat het goed BLIJFT gaan maar ja kan niet meer doen dan wachten en proberen relaxt te zijn pfff...
Ikke ik vind het echt te gek dat je zwanger bent helemaaal gewedlig vooral genieten. en veel hormoontjes hier rond strooien. doe ik ook
Ik baal! Ik heb vanmorgen weer getest en hij was weer negatief! Laat me nu dan maar ongi worden, want dan kan ik tenminste weer verder. Dit vind ik ook niks. Liefs
hi allemaal even een berichtje van mij zoals jullie waarschijnlijk gelezen hebben had ik afgelopen week een probleempje hier op het foru in de vorm van een stalkende ex die mij hier had gevonden en mij hier lastig viel. gelukkig is zijn ipadres geblokt en als het nu goed is kan ik nu gewoon verder kletsen met jullie. het is de afgelopen dagen behoorlijk druk geweest verjaardag van de kleine op zaterdag en verjaardag op zondag van schoonpapa het was een weekend vol gezelligheid. mijn zoontje was erg blij met zijn nieuwe fiets. hoe staat het met mijn cyclus? mmm ik heb zondag mijn laatste ovulatietest gedaan en weet niet zeker of ik een ei gevonden heb. het is nu even afwachten wanneer de komen hoe gaat het allemaal met jullie? is het nod lijstje nog rozer geworden sinds afgelopen donderdag? k ben benieuwd liefs iris
gister zo gebaald. hebben de hele dag van 11.00 uur in de ochtend tot 12.00 uur in de avond zonder tv, telefoon en internet gezeten. Kom dus gister thuis van mijn werk vlieg naar de pc om bij te lezen. Niets maar dan ook helemaal niets. Ik de hele avond hebaald natuurlijk. Nu vanochtend heel wat bij moeten lezen. Balen voor de meiden die ongi zijn geworden en voor de meiden die een neg test hebben. Sann veel plezier nu je mannetje wer thuis komt. maar dat zal wel lukken. sorry de rest ben ik vergeten.
Goedemorgen meiden ... @Sterre ... Meteen al spannend. Succes met testen vanmiddag. Wordt weer tijd voor roze namen. @Zoe ... over een paar dagen nog maar eens testen. Normaal is een streep een streep, maar ben wat voorzichting gezien het niet altijd opgaat. @Ilona ... hoop dat de weg blijven. @Berna ... ben ook in afwachting van m'n ei. Druk aan de klus dus. @ikkie ... balen zo'n nega test. @iris ... welkom terug. @lindsayvdh ... dat is idd balen. Succes met lezen. Hadden jullie alleen geen internet, tv etc. Of meer mensen niet ... anders zou het wel eens een babyboom kunnen gaan worden daar bij jullie.
balen ikke ik was zo blij voor je Ik ben er 2 door elkaar aan het halen. ikkie het is balen voor je. Zal de zwangerschap wel zijn dat ik niet meer zo helder na denk.
Het was in heel Vleuten. Blijkbaar hadden ze de hoofdkabel geraakt. Aan de babyboom zat ik ook meteen te denken. Maar dan zie je pas hoe erg je verslaafd bent aan die dingen. We verveelde ons gewoon. Geen tv geen INTERNET oh dacht dat ik gek werd. Ok ok beetje overdreven maar miste het wel heel erg.
@lindsayvdh ... dan merk je pas hoe vaak je gebruik maakt van deze dingen. Erg hé. Maar je mannetje was wel thuis? Dan hoef je je toch niet te vervelen?
Goeiemorgen dametjes... Ik zie dat er veel meiden beland zijn op hun testdatum... spannend zeg... hopelijk mogen er vandaag weer een aantal roze namen op het lijstje erbij. Zelf denk ik dat bij mij de duiveltjes eraan komen, als ik uitga dat ik voor twee weken terug me ei heb gevoeld dan zal ik vandaag of morgen ongi kunnen worden. Heb heel erg veel last van mijn boobies, vannacht en het gaat nu nog steeds door... gewoon bij zitten voel ik het al! Ook nog wat ongisteekjes en dergelijke... Maar goed het kan ook heel goed zijn dat ik voor twee weken terug op vrijdag me ei heb gehad... ik w8 gewoon nog geduldig. Liefs Jollie
"PASSAGIERSLIJST" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 & linmar 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje 11 maart -> *** PEARLY JARIG *** 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 & Appie & wieffie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Diddl & Jannes 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand -> 8 - 28 - 5 - 2 - 1