Goedenmorgen allemaal.. Ben benieuwd of er nog mensen gaan testen vandaag..ik ga voor jullie duimen.. De duivels zijn hier luid en duidelijk doorgekomen...ppfff ben er bijkant ziek van....*blugh*
De lijst is deze maand wel erg rood hoor. Daar moet snel verandering in komen ... zo is ie helemaal niet leuk meer.
Eigenlijk moeten de data in het overzicht misschien alleen in het roze als er die dag ook echt een roze dame is? Dus dan 5 en 6 maart in het rood, omdat we daar geen roze op hebben staan? Dan zien we aan het eind van de maand hoeveel 'succesdagen' we hebben gehad? (Alleen klopt het dan niet altijd met wanneer iemand heeft getest, maarja..)
Diddl helemaal met je eens! Hopelijk komen er vandaag nog wat rose namen bij en morgen natuurlijk ook! Morgen is mijn NOD, ik voel nu nog niks wat met ongesteldheid te maken kan hebben. Ff een vraagje trouwens: ik zie op mijn banner dat dit dag 27 van m'n cyclus is, vorige keer werd ik op dag 27 's avonds ongesteld. Betekent dit nou dat ik vandaag ongesteld moet worden of morgen. Ben bij m'n banner namelijk wel van 27 cyclusdagen uitgegaan... ben een beetje in de war Ben wel met vlagen misselijk, maar vooral 's avonds en ben ook vaak ineens vreselijk moe en na een uurtje gaat het dan weer! Afwachten maar... Maar zou het wel fijn vinden als iemand me kan vertellen of ik nou vandaag m'n kan verwachten of is dat morgen? Succes voor iedereen die in spanning zit te wachten en natuurlijk voor de testers!
Was meer bedoeld om te zien waar we zijn. Is wel een idee, maar wordt het dan niet een beetje onoverzichtelijk? Ga het wel even proberen.
@Zoe: spannend hoor! Maar als ik het goed begrijp heb je dus wel errug vroeg getest? Hoop dat je nu het geduld zult hebben om het nog even vol te houden... Sterkte!
@Lima, mischien een beetje een domme vraag van mij maar weet je zeker dat je banner op 27 staat want de mijne staat op 28 en zie dat ik op dag 20 zit en over 8 dagen kan testen.
Dat vindt ik ook altijd moeilijk. Als je de vorige keer op dag 27 ongi bent geworden heb je dus een cyclus van 26 dagen gehad. Die 27ste dag is dan namelijk weer de 1ste dag je je nieuwe cyclus geweest. Snap je? Ach ... wat maakt die ene dag uit. Morgen gewoon testen als ze vandaag niet komen. Spannend hoor.
Dames een vraagje... als je voor je nod test he en hij is negatief kun je er dan gewoon van uitgaan dat je ongi wordt (aangezien die testen voor nod al positief testen) ik was hier benieuwd naar!? Ik weet namelijk wel dat het bij positief nog mis kan gaan, maar kan dat ook andersom! misschien een stomme vraag maar goed. Groetjes
Heb m opnieuw ingevuld en het blijft hetzelfde! Ik snap het niet. Maar wat denk jij, dat ik vandaag ongesteld moet worden en dat ik dan morgen 1 dag overtijd ben zeg maar?
Volgens mij ben je na vandaag dan 1 dag overtijd. als ik het goed begrijp. dus je zou morgen goed kunnen testen als de duveltjes weg blijven!
Oh! Nou snap ik het! Haha, jee, wat een gedoe. Op zich maakt die ene dag niks uit, maar dan kan ik er wat beter op letten of ik ongesteld wordt, dan neem ik ff wat tampons mee! Maar, ik voel nog niks, dus afwachten maar! Bedankt in ieder geval!
maar dan snap ik sommige dingen niet... meiden roepen heel hard dat ze symptomen hebben (deze komen toch alleen maar door hcg aanmaak) en testen dan dus negatief voor nod en na nod positief... hoe kan het dan dat ze al kwaaltjes hebben voor hun nod?! (ja sorry ik ben nu heel erg diepgaand bezig)