Graag gedaan. Heb mezelf ook even verplaatst. Ga maar uit van 28 dagen ipv 30 ... m'n cyclus wordt steeds korter namelijk. Zou m'n lichaam ongeduldig worden en me daarom meer kansen geven?
ik ben in augustus 2006 gestopt en zit in ronde 7......ik zit nu op dag 35..........dus het is spannend maar ehb al 2x negatief getest dus......verder afwcahtten
Goedemorgen! Hoe is het hier? Ik zie dat er wel wat testen aan zitten te komen? Ik zit ook nog te denken over het verschuiven van mn testdatum op de passagierslijst, maar ik wacht eerst dit weekend maar af. Als er dit weekend nog niets roods/bruins te zien is ga ik waarschijnlijk maandag of dinsdag testen.. maar eigenlijk wil ik daar helemaal nog niet over nadenken Dani: jouw cyclus is nu toch echt wel een stuk langer dan normaal... vermoeiend hoor! Jollie: heb je deze cyclus nog veel last van bruinverlies?
nee is de eerste keer mijn andere cyclussen staan bij mijn banner....3x 26 dagen 2x 31 dagen en 1 x 28 dagen
Ik ga eens even met de stofzuiger door het huis rennen. Al die verharende katten levert een aardige bende op hier. Pffffff, heb helemaal geen zin.
Dit is pas mijn tweede ronde dus heb geen idee of mij cylcussen onregelmatig zullen zijn, voor de pil waren ze wel regelmatig dus ff afwachten. Ik ben deze maand maar uitgegaan van me gevoel. Denk komende ronde weleens ovutesten te gaan gebruiken om zo te kijken wanneer ik psies me eisprong heb, want ik heb wel dezelfde soort symptomen van eisprong en afscheiding gehad als de vorige maand... dus als ik ovutesten erbij gebruik zou ik eventueel ene indicatie kunnenmaken
zeker ser wirdt zoveel op 2 dag geklets hier als je ene avond niet bent geweest dan kun je gelijk 10 pagian of wel meer bijlezen