Als iemand het NIET verwacht had was ik / wij het wel, ben er helemaal beduusd van.... het is echt nog... ongelooflijk
FEEEEEEEEEEEEEM: GEWELDIG! ONGELOOFLIJK, gewoon zonder ongi te worden meteen zwanger (alhoewel het wel een lange weg er heen was). Ontzettend gefeliciteerd!
Het begint een beetje door te dringen: Fem en mannetje ... Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jullie zijn in verwachting! Wat ben ik blij voor jullie. Dacht vanochtend nog ... hoop dat ze nu wel duidelijkheid krijgen. En je bent gewoon zwanger. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Heb je op de lijst gezet en roze gemaakt! [ben uitgegaan van je banner] \/ \/ \/ \/ \/
Fem: gefeliciteerd! Wat een leuk onverwacht nieuwtje! Erg goed zeg! Dus het was idd je eisprong een paar weken terug?
wahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa FEM je laat me schrikken ... maar wat een GOED nieuws zeg.... eindelijk duidelijkheid en lekker zwanger van een kleine ukkepuk... heel errug gefeliciteerde en zeer genieten maar... wow zeg ben er echt een beetje ondersteboven van. WOW... klim maar op een roze wolk... je wordt MAMMA (en je mannetje natuurlijk PAPPA) Dikke knuf jollie
Goedemorgen meiden, weer druk aan het babbelen? Fem, hartstikke gefeliciteerd zeg! Wat gewedig! Liefs Mausje
ja die van mij mag ze ook wel gelijk krijgen......dan zou ik volgende maand zwanger worden! heb me wel voorgenomen als ik deze maand ongi word om minder op het forum te komen en er minder mee bezig te zijn.......