Hallo allemaal! wat kletsen jullie veel, mag wel eens mn best gaan doen. Heb een vraagje misschien weten jullie dat? Ik ben toevallig voor een inwendige echo geweest maandag, ze hebben me gescreend voor een kleine afwijking, gelukkig is alles ok verder. Daar zagen ze dat mn ei op springen stond, erg handig dus om te weten, maar nu heb ik gister ook een ovu-test gedaan en die gaf bijna positief aan (dus bijna even rood-gekleurd als controle-streep). En vandaag weer getest en toen was ie weer wat minder gekleurd. Zal dat nou betekenen dat ie vanmorgen gesprongen is ofzo? Of werkt dat niet zo? Nou goed heb wel enorme zere boobies dus dat heeft zeker te maken met het hele ei-gebeuren! Succes iedereen die nu druk aan het klussen is, het zal erg spannend worden in maart, ben benieuwd hoeveel er nu zwanger raken. groetjes annabuik
Sorry Annabuik ik kan je geen antwoord geven ik zou wel ff klussen als ik jou was. In welke ronde zit jij?
Hallo Dames! Jullie kletsen inderdaad veel maar des te gezelliger....we hebben gister geklust maar heb vandaag nu veel last van steken in me onderbuik en vet misselijk maar ja heb nog geen eiersprong heeft iemand van jullie dit gehad? misschien stom om de stomste dingen je zorgen te maken of iemand raadplegen maar ja is ook mijn eerste keer dus haha als ik te kleinzielig ben mogen jullie dat rustig zeggen.. Groetjes Dimmel
ja ik ben druk bezig haha. ik zit in ronde 3, nou eigenlijk 2, de eerste ronde was eigenlijk al voorbij achteraf. Ronde 2 dus. Jij hebt een leuke valentijnsdag zo te zien!
zit idd ronde 3 maar wel 4 e ronde nadat ik van de pil af ben. Uiteraard kan het nog het ontpillen zijn maarja je hoopt het toch he Deze ronde heb ik me ook echt ingesteld op 57 dagen dus als het eerder komt... offf beter nog ik zwanger word is dat natuurlijk heel erg mooi mee genomen. Alleen voordat ik aan de pil ging was mijn cyclus ook erg lang dus mss is dat voor mij ook normaal.. Vanmorgen had ik nog wat bruin bloed maar dat is nu ook weg mocht dit wegblijven gooi ik er dit weekend denk ik maar een testje tegenaan. @ zico balen meid hoop dat je deze ronde meer geluk hebt. (@ morgaantje... wat ik weet kan een innesteling vanaf 5 dagen na bevruchting pas plaats vinden en dit kan gepaard gaan met bruin/bloedverlies die zeker 2 dagen aan kan houden! Verder weet ik er ook niet veel van.) @jolie als bovenstaande waar is zou het bij mij toch kunnen
ja zeker leuke valentijn (ik hoop dat ik niet hoef op te passen) dan kunnen we lekker uit eten en ik heb een cadeautje voor hem gekocht en dan tot slot ff klussen.
mn vriend vind het heeeelemaal niet erg al dat klussen. We hebben in ieder geval ons best gedaan deze maand, nog een paar daagjes aan de gang en dan nog een toetjetoe haha. Dan maar weer afwachten, denk USmommy dat je zo'n beetje gelijk loopt met mij. Zag jouw naam ook staan bij 1 maart.
1e ronde de vorige keer was de eerste cylus na de pil dus hebben we nog voorzichtig gedaan. Heb denk ik (weet het niet zeker) wel mijn ei gevoelt in de vorige cyclus. Ga er eigenlijk vanuit dat het deze maand nog niet raak is.
Hoe gaat het hier met jullie allemaal? Flink aan het klussen of misschien zitter er zelfs al mensen op de wachtbank. Februari is tenslotte een hele korte maand. Ik moet nog een beetje wennen aan het maartforum. Ik was zo gewend om een beetje in februari rond te hangen dat ik me nu weer een beetje verloren voel Ik moet echt om mezelf lachen. kan het lekker dramatisch brengen. Sorry hoor zijn echt die rot @ Jollie: Zodra mijn ongi is vertrokken ga ik aan de slag voor een vliegticket. Kan niet wachten. De bekleding van het vliegtuig is zelfs rose..klinkt gezellig toch! Ben jij al weer aan de klus?
haha la femme ik weet precies wat je bedoelt..dat is gewoon als je verandert van maand. je moet toch even weer wennen aan de andere mensen. Daarnaast zitten de meesten rond het begin van hun cyclus...aan het einde van de cyclus worden de gesprekken heel anders en spannender
Ja dat is ook een groot verschil. In februari zijn ze kwaaltjes aan het vergelijken, testjes aan het showen en broek aan het gluren Ik was vergeten dat, voor je op de loungebanken van die mooie rose wachtkamer komt, je eerst nog geduld moet hebben en praat over hoe leuk het klussen is Komt wel goed moet alleen nog even overschakelen.
Ik heb mijn temp kaartje ff ge up load zouden jullie m willen zien? Liefs Tijgertje23 Is mijn ei al geweest of moet me ei nog komen
hahaha... ja dat gevoel had ik ook... maar je voelt je hier zo weer thuis hihi.. daar zorgen we wel voor! Ja lekker aan de klus hieroo... hopen op een ukkiepukkie deze maand Liefs jollie
@ alle dames die van het februari forum komen Op het feb forum schreef Fem net dat ze een foto van haar test heeft gemaakt. Er is echt een tweede streep. Misschien nu eindelijk zekerheid voor haar en mag ze lekker de bus in Ik dacht iedereen kent het verhaal van de wisselende testen van Fem. Mag ik vast hier wel even melden