dames ik ben n klaar op school en ik heb om 12.02 de bus dus rond half 1 thuis............dan spreek ik jullie weer...... xxxx
Heb caruli even een pb-tje gestuurd dat ze weer een pendel goed heeft! Krijg steeds meer vertrouwen in haar pendels.
wow ik ben er even niet en dan meldt Fem mooi dat ze zwanger is. Gefeliciteerd meid. wat geweldig eindelijk die onzekerheid weg en nog super goed nieuws ook. Hoe is het trouwens met je ogen. ZIjn ze spontaan van schrik weer hersteld. Joehoe Fem is zwanger \/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/
@Jullie allemaal: Wat een superlieve reacties, ik ben zelf ook helemaal in shock dat het gewoon RAAK is, kan het echt niet geloven, zit nog te trillen op mijn beentjes en moet helaas gewoon nog werken... . Helaas zijn mijn ogen nog steeds slecht, ga ik maar eens melden bij de symptomen ghehehehehehe. Caruli heeft voo rmij idd maart gependeld, ik wilde haar al een berichtje sturen, maar dat is al gedaan... jeetje meiden, ik gun het jullie ook zo *strooit nog wat rond*. Hou jullie in de gaten hoor xxx
fem: meid gefeliciteerd kom maar rustig bij en wen maar aan het idee je krijgt een kindje geniet ervan meid! greeetttzzzzzz caruli
Wow Fem gefeliciteerd, wie had dat nog verwacht.... Genier er lekker van! Jij loopt met een big smile op je werk rond straks!
@Fem: GEFELICITEERD MEID, super en zo snel al. Ik hoop dat er nog velen mogen volgen deze maand (incl. ikzelf)
Ben vanmorgen bij de VK geweest die heeft een uitwendige en inwendige echo gemaakt en daaruit is het gebleken, daarna zelf een test gekocht bij het Kruidvat en die was binnen een minuut positief. Ik had de VK gebeld omdat ik vond dat het zolang duurde voordat ik ongesteld zou worden en zij stelde zelf voor dat ik langs mocht komen.. en zo geschiedde...
Fem gefeliciteerd! Wat super dat je zwanger bent! Geniet ervan! Ilona21, hopelijk blijft mooi weg en krijg je morgenochtend ook mooi 2 dikke strepen te zien! Ik weet niet wie de lijst precies bij houd maar zou je mijn NOD 2 dagen terug willen zetten. Als ik van vorige maand uit ga dan is mijn NOD de 13e en niet de 15e. Alleen alle banners houden 14 dagen aan na de eisprong en dat is bij mij maar 12.
Goh, zegik wist niet dat ze bij minder als 4 weken al iets konden zien met een echo. super hoor. Ben zo blij voor je. Stiekem ook wel een beetje jaloers maar vooral heel blij. Je hebt het zo verdiend na al die stress.