Zit hier nu op mn gemakje sokken en ondergoed te vouwen. vind dat zo'n rotkarwei om alles uit te zoeken dus had het iets te lang uitgesteld.flinke stapel nu. Wel lekker om dat te doen terwijl ik tegelijk een beetje hier kan kijken. Man heeft net gebeld. Hij is weer in het land en ga m over anderhalf uur van het station halen
Net de babycook gekregen bij mijn abonnement op ouders van nu echt een erg leuk en praktisch cadeau maar ja nu nog zwanger raken natuurlijk.
Nou de VK denkt zelf ca. 4 à 5 weken omdat ze al wel "iets" zag, 21 Maart weten we meer, kan ik mijn banner ook aanpassen, ben nu uitgegaan van 08 feb omdat ik (volgens mij) innestelingsbloed had op 27 feb. Blijkbaar konden ze dus wel IETS zien.. hahahahaha. Gelukkig maar, en de test was natuurlijk ook pisitief!
Zo, weer ff bij lezen. Moest nog even snel een vergadering in. Wij beginnen vandaag officieel met ronde 1! Liefs Mausje
Ohhhh meis wat een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk iedee en gevoel, Ben benieuwd en jullie natuurlijk al helemaal hoe ver je bent......
er is nog niks te bekennen. heb mijn maandelijks steek waaraan ik merk dat het komt heb ik ook nog niet gehad. dus blijft afwachten.
@Sann: Nee, ik zag helemaal niet veel (kan ook te maken hebben met het feit dat ik geen lenzen in heb door oogontsteking ). Ik gun het jou ook hartstikke hoor *knuff*
dames ik ga door naar de volgende rond ik ben net ongi geworden.....dus ik kan rood gemaakt worden...
Wat balen dani.... Hopelijk krijgen je pendels gelijk en ben je volgende maand lekker zwanger! Doe vandaag maar een beetje rustig aan je verwen jezelf een beetje!
@Dani: he balen, maar de nega test had je ws al een beetje voorbereid? Aan de chocola en de alcohol! xx
De babycook is een stomer/mixer/ontdooier en verwarmer in een erg handig om babyvoeding in te maken. Veel goedkoper en beter als potjes voeding en nog leuk ook. Het is het product van het jaar. Merk is beabe
Ik heb de hele dag verslapen en had veel terug te lezen.... Maar tot mijn verbazing en vreugde las ik: FEM ZWANGER hiep hiep hoera Wat goed meisie, al het duimen van ons heeft geholpen! Heerlijk dat positieve nieuws! Geniet ervan meisie je hebt het zo verdient na dat akelige wachten @Dani86: Balen van de ongi meisie, had zo'n goede hoop voor jou. @ikkie: Balen van de negatieve test....
@ fem: Van harte gefeliciteerd he! Super nieuws! @dani86: Jammer meid... Voor diegene die ik vergeten ben ook van harte gefeliciteerd! voor de wachters nog veel suc6 en voor de ongi meiden BALEN hee veel suc6 in de volgende ronde de duimpjes blijven draaien voor jullie! xxx
Gisteren nog allerlei kwaaltjes nu niks te bekennen alleen last van mijn darmen (winderigheid, sorry). Zal deze maand wel niets worden, maar goed dan gaan we vol goede moed naar de 11de ronde. Een vrouwen lichaam is wel apart moet er nog steeds aan wennen dat mijn borsten na mijn eisprong zoveel groter en zwaarder worden. Heel apart en die afscheiding vindt ik nou niet zo'n leuke bijkomstigheid. Moest even zeuren hoor, het klinkt wel flink maar ben er niet gerust op deze maand. liefs
@Fem ... je zal de 5 weken denk ik al wel voorbij zijn. Daarvoor is nog niets te zien op een echo. En ga die mooie test ook nog met ons delen?
"PASSAGIERSLIJST" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 & linmar & Fem 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> *** PEARLY JARIG *** 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Jannes 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand -> 9 - 29 - 4 - 2 - 1