NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ach ja ........heb ik pech gehad deze maand........ga zo eerst even opruimen stofzuigen bed maken strijken en dan even naar de winkel........en dan filmpje kijken

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @Dani ... jammer meid. Maar aan je pendels te zien wordt komende maand jou maand. ;)
    Succes.

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Dani: He jeetje meid, balen zeg :(, knuffel en idd aan de chocolade en alcohol!

Ik zal aan mijn mannetje vragen of hij de digitale camera wilt meenemen van zijn werk, maak ik een mooie foto voro julli! :).

Heb nu wel gelijk een dilemma; mijn mama is vrijdag jarig en we gaan vrijdag een "borrel" drinken bij haar (nu dus niet meer ;)) en zaterdag gaan we bij mijn ouders eten, maarja, als ik niet rook én niet drink weet ze het gelijk, zal ik het dan toch maar gaan vertellen?

Wat zouden jullie doen?

4. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ja ik ben een typ die het dan meteen wilt vertellen aan mijn ouders en schoonouders hihih je moet doen waar jij je prettig bij voeld,

miss wel een mooie gelegenheid het te vertellen,

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Dat je het ze nog niet hebt vertelt ... na een positieve test ben ik meteen op weg naar m'n ouders.
    Gewoon lekker vertellen.

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Gewoon vertellen Fem, wat een mooier kado kan een moeder zich wensen dan dat ze Oma wordt :D

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Dan doe je een positieve test in een doosje, die pak je in.... en .... Tada hihihihi

8. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    aaaaaaaaaaaaaaaah fem geweldig die banner! maar heel pril dus.. wat gek 2 weken geleden die positieve testen en nu 3 weken zwanger.. jeetje zeg.... super man!
    ik ben zooooooooooooooo blij voor je toch nog 1 van ons die zwanger is en ook blijft hahaha

( zo ga nu ff verder lezen weer haha)

9. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik zal het ook aan mijn ouders vertellen als ik zwanger was.
    ik zou het verder tegen niemand zeggen.

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He Dani, wat jammer. Een hoop troostchocola maar kopen en op naar de volgende ronde.

@Fem, ik zou ook zo denken dat je misschien wel verder bent, want idd kun je volgens mij voor 5 weken niks zien. Ben heel benieuwd.
    Ik zou het lekker vertellen aan je ouders als je mannetje het er mee eens is.

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Pfffff ik haat wachten nog 5 of 6 dagen blehhhhh

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Dames, ik ga het forum voor 2 weekjes verlaten. Heb me voorgenomen om niet hier te kijken zolang mijn ventje thuis is. Is wel goed voor me denk ik, het even een beetje laten rusten.
    Zal jullie wel gaan missen denk ik.
    Idereen succes met testen en wachten en veel klusplezier

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Heb het net aan mannetje grvaagd en die zegt: "Wat jij wilt", vrijdagavond zit er allemaal familie bij, dus daar zit ik niet op te wachten, dat hoeft voor mij nog niet, die horen het echt wel (met mijn verjaardag in april bijvoorbeeld), morgenavond is ze werken, dus ik denk dat we vanavond langs rijden (had haar net aan de telefoon, maar vind ik niet leuk om aan de telefoon te vertellen), dus als mannetje thuis is gaan we beschuit met muisjes halen (blauwe en rose) en dan naar haar toe en zeggen dat we een vroeg verjaardagscadeau voor haar hebben.......

Zo gaan we het dus doen. Vanavond. Oei, ben helemaal zenuwachtig... Hihi... :)

14. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @dani bale meid. knuff.

15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Fem: Wat een leuk idee. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Veel plezier vanavond!

16. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    san succes met alles hehihi

o fem echt zooo leuk! maar nu wil ik ook!

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    hihihihhi spannend Fem :D

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Fem: ik zou het METEEN vertellen met een leuke gadget erbij. Why wait? Heb je lekker mensen met wie j het voor het echie kunt delen, in ups en downs enzo. Supermoment natuurlijk!

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Nu ga ik echt de auto in. Lekker mn ventje zo platknuffelen.
    tot over 2 weekjes dames

20. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Nu die pendels van jullie stuk voor stuk uitkomen wil ik ook wel. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe?

Deel Deze Pagina