ach ja ........heb ik pech gehad deze maand........ga zo eerst even opruimen stofzuigen bed maken strijken en dan even naar de winkel........en dan filmpje kijken
@Dani: He jeetje meid, balen zeg , knuffel en idd aan de chocolade en alcohol! Ik zal aan mijn mannetje vragen of hij de digitale camera wilt meenemen van zijn werk, maak ik een mooie foto voro julli! . Heb nu wel gelijk een dilemma; mijn mama is vrijdag jarig en we gaan vrijdag een "borrel" drinken bij haar (nu dus niet meer ) en zaterdag gaan we bij mijn ouders eten, maarja, als ik niet rook én niet drink weet ze het gelijk, zal ik het dan toch maar gaan vertellen? Wat zouden jullie doen?
Ja ik ben een typ die het dan meteen wilt vertellen aan mijn ouders en schoonouders hihih je moet doen waar jij je prettig bij voeld, miss wel een mooie gelegenheid het te vertellen,
Dat je het ze nog niet hebt vertelt ... na een positieve test ben ik meteen op weg naar m'n ouders. Gewoon lekker vertellen.
aaaaaaaaaaaaaaaah fem geweldig die banner! maar heel pril dus.. wat gek 2 weken geleden die positieve testen en nu 3 weken zwanger.. jeetje zeg.... super man! ik ben zooooooooooooooo blij voor je toch nog 1 van ons die zwanger is en ook blijft hahaha ( zo ga nu ff verder lezen weer haha)
He Dani, wat jammer. Een hoop troostchocola maar kopen en op naar de volgende ronde. @Fem, ik zou ook zo denken dat je misschien wel verder bent, want idd kun je volgens mij voor 5 weken niks zien. Ben heel benieuwd. Ik zou het lekker vertellen aan je ouders als je mannetje het er mee eens is.
Dames, ik ga het forum voor 2 weekjes verlaten. Heb me voorgenomen om niet hier te kijken zolang mijn ventje thuis is. Is wel goed voor me denk ik, het even een beetje laten rusten. Zal jullie wel gaan missen denk ik. Idereen succes met testen en wachten en veel klusplezier
Heb het net aan mannetje grvaagd en die zegt: "Wat jij wilt", vrijdagavond zit er allemaal familie bij, dus daar zit ik niet op te wachten, dat hoeft voor mij nog niet, die horen het echt wel (met mijn verjaardag in april bijvoorbeeld), morgenavond is ze werken, dus ik denk dat we vanavond langs rijden (had haar net aan de telefoon, maar vind ik niet leuk om aan de telefoon te vertellen), dus als mannetje thuis is gaan we beschuit met muisjes halen (blauwe en rose) en dan naar haar toe en zeggen dat we een vroeg verjaardagscadeau voor haar hebben....... Zo gaan we het dus doen. Vanavond. Oei, ben helemaal zenuwachtig... Hihi...
@Fem: ik zou het METEEN vertellen met een leuke gadget erbij. Why wait? Heb je lekker mensen met wie j het voor het echie kunt delen, in ups en downs enzo. Supermoment natuurlijk!
Hallo allemaal, Nu die pendels van jullie stuk voor stuk uitkomen wil ik ook wel. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat doe?