Idd ik denk juist dat je wel goed zit wishes.... De dagen voor je eisprong zijn juist de vruchtbaarste dagen! Fem veel plezier vanavond! Het zijn wel super spannende dagen voor veel mensen! Succes allemaal ik zal mijn duimen blauw gaan duimen dat er maar veel rose namen bij mogen op de lijst!
Ik zie dat het voor een aantal meiden toch weer spannend begint te worden, succes ik ga voor jullie duimen. Hier alles goed moe, af en toe misselijk en pijnelijke boeps en mijn temp is nog steeds behoorlijk hoog ! gr.
Las net in de lounge dat er meiden zijn geband. Hebben jullie een idee wie het zijn? Ben eigenlijks alleen maar hier te vinden de laatste tijd ... heb wat gemist geloof ik.
ik voel mijn ei ook........ann de hand van steken in min zij...kan er vaak even niet van lopen... @kristel had je pb gehad maar die is helaas niet uitgekomen ben ja ongi geworden...
maar je bent deze maand toch nog begonnen? zie dat het je 1e dag is. je kan dus nog zwanger worden in maart want dan word het eitje bevrucht je test alleen in April. maar idd klein kansje..
Ik zocht het ook meteen maar denk dat ik er overheen gekeken heb. Kan een van jullie anders de link hier neer zetten
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=37840 gevonden. Jee wat raar dat dat ineens op die manier gaat. Een aantal van die meiden ken ik wel en was altijd heel erg gezellig. ben bneiuwd hoe dit eindigd
hoi dames, ben al even niet meer geweest onze computer is nog steeds kapot maar lees bij mijn ouders soms even mee. ik ga jullie verlaten had op dag 24tm 27 bruine afscheiding en op dag 28 toch wat rood bloed dus helaas het is over deze ronde voor ons door naar april wel eindelijk kortere cyclus ws door de teunisbloemolie..... allemaal veel succes en hopelijke volgen jullie mij niet naar april! liefs