hoi meiden, wat moest ik veel bijlezen. Ben echt om half 3 begonnen en nu pas klaar. Fem en mannetje van harte! Wat leuk voor jullie, geniet er maar lekker van! Ik zag dat een aantal van jullie de eisprong voelen n.a.v. steken, ik merk echt helemaal niks. Nou ja, ik weet het niet zo goed heb namelijk heel vaak steken onder in mijn buik en zijkanten . Waar kan je nog meer aan merken dat het 'tijd'is? Behalve steken en temperatuur. O ja, mag ik ook op de lijst? Knuf aisca.
@ilona ... je bent weer zwart. Foutje... Was even aan het prutsen geweest en heb jou toen per ongeluk rood gemaakt.
Zou jou nooit vergeten Diddle, ik ben zo flauw vandaag, ik moet nog lachen om die opmerking van ju bij het andere topic, ghahahahaha, iedere keer als ik eraan denk schiet ik weer in de lach, dus zeker ook wat HCG naar jou toe (houdt 1 mg voor zichzelf ).
hihi fem nu heb ik een hele zak vol enne als ik straks een testje ga doen, strooi ik eerst wat van in mijn urine hihi
Ghehehe Jollie... , dan een kussen onder je shirtje, hoppatee . Nee hoor meid, ik gun het je echt van harte... ik duim voor jullie allemaal ok?!
jammer van de dames die gebanned zijn.....ik moet nog strijken en winkelen op het nod april is het stiller dan hier dus blijf even gezellig hier als het goed is voel me niet echt happy vandaag........zit niete cht lekker in mijn vel..........
Maar ze zijn niet alleen gesloten, maar ook verwijderd! Verwacht dat Lotte zo wel een bericht gaat plaatsen ... even geduld dus.
Lotte heeft een bericht geplaatst in "over deze site" waar je niet op kunt reageren... Maargoed, ik strooi lustig rond alle kanten op wel vangen he dames?
Wat ik net las is dat ze een topic hadden geopend om wat niet echt was over mensen die 10 dagen voor hun NOD al denken dat ze zwanger zijn. (ik heb het topic zelf niet gelezen dus weet het niet helemaal zeker) Ik denk ook dat de mod echt wel hun redenen hebben om mensen te blokken en het niet zomaar doen.