nou ik blijf ondertussen wel gewoon doorgaan met vangen hoor... als dan toch niemand mee wilt vangen... vang ik alles wel alleen
Vanochtend ben ik er dus achter gekomen dat vandaag mijn NOD is i.p.v. morgen. Dankzij Diddle's wijze woorden Ik voel echt nog helemaal niks qua ongesteldheid! Ik vind het nu wel spannend hoor. Het kan natuurlijk ook heel goed zijn, omdat dit de 2e ronde is na pilgebruik, dat mijn cyclus nog onregelmatig is en dat mijn cyclus dit keer wat langer gaat duren. Maar dat hopen we natuurlijk niet he! Als ik vanavond nog niks voel, ga ik misschien morgen testen en anders vrijdag. Spannend! Zijn er morgen nog meer testers?
Was van plan om vanmiddag eens wat te gaan doen, maar door allle commotie hier weer niets gedaan. Erg hé. Volgens mij is m'n eitje aan het groeien alsof je dat kan vielen ... heb de hele dag al een raar gevoel onderin m'n buik. Hoop dat hij wat eerder springt, denk niet dat m'n man z'n rooster kan aanpassen namelijk.
Ik neem me elke dag voor eerst wat te doen en dan pas te gaan kijken! nu is het al weer 10 uur en heb nog niks gedaan!
Hahahaha ja dat ken ik,heb je van alles in de planning en dan komt er niks van , Maar ik voel echt nooit mijn ei opkomen of springen of wat dan ook, of het is omdat ik er niet op let hihihi
Wat er allemaal aan de hand is weet ik niet. Voor mij is het in elk geval aftellen. Ben nu net een maand gestopt met de pil en het is dan ook maar afwachten hoe mijn cyclus gaat lopen. Ik verwacht mijn NOD dus ergens dit weekend te hebben, maat het blijft gissen Ben vanaf mijn 15e aan de pil, dus weet ook echt niet hoe mijn cyclus daarvoor was. Heb last van allerlei kwaaltjes, dus ook dat kan alle kanten op. Hoop dat ik gewoon snel een "normale" cyclus heb... of dat ik natuurlijk niet ongesteld wordt, maar dan met een leuke reden Duimen maar !
@Lima ... Dank je. Spannend hoor ... ilona gaat morgen ook testen geloof ik. Moet helaas werken morgen, hopelijk zie ik morgenavond weer roze namen erbij. *duim*
Hoi Diddl, blijkbaar lopen we ongeveer gelijk. Normaal gezien heb ik (dat denk ik althans) een vroeg eitje, maar tot nu toe voel ik helemaal niks in tegenstelling van de andere maanden. Nu ben ik ook met ovutesten begonnen, maar gisteren gaf hij helemaal niks aan. Ga nu maar gewoon verder met om de twee dagen te klussen en wanneer ik denk iets te voelen ga ik maar weer eens een ovutestje doen. Voel jij je ei altijd duidelijk? Ga morgen ook beginnen met teunisbloemolie. Fientje
He Jollie! Niet alles wegkapen he, je springt er steeds net voor, terwijl ik ook wat HCG-pluisjes wil vangen!
ik vang ook nog mee *vangvangvangvangvangvangvangvangvangvangvang vangvangvangvangvangvangvangvangvangvangvang vangvangvangvangvangvangvangvangvangvangvang vangvangvangvangvangvangvangvangvangvangvang* xxx
@Fientje29 ... voel m'n ei altijd wel. Erg handig. Gewoon blijven klussen om de dag ... kijk maar naar Fem, het kan echt! Waar is die teunisbloemolie ook al weer goed voor?