jah haha gisterenavond al gedaan.. vanavond nog maar een keer is toch niet erg als je een paar dagen achter elkaar klust?
als ik zaterdag me hcg niet meer nodig heb,,, mogen jullie het allemaal hebben goed... en fientje doe je handje maar open... aangezien ik nu zakken genoeg heb hahaha... nu maar hopen dat het ook werkt
ben ik weer heb 2 tijdschriften mee genomen koekjes met choco stukjes witte chocolade met rijst en melk met nootjes en rozijnen en nog andere dingen
Dank je dank je! Hopen dat we deze maand veel rose namen erbij krijgen met jullie gestrooi! Thx USmommy!
Heey meiden, Woow wat is er weer veeel geklets na gisteravond! Wie kan en wil me ff bijpraten dat scheelt alweer een halfuurtje leeswerk? Liefs Pearly
@Berna ... wij gisteravond ook al. En heb dezelfde gedachte ... vanavond nog maar een keertje. Wil hem niet missen.
@ dani Balen meid! Dikke knuff vanuit hier! en geniet maar lekker van die chocolade! @ fem Gefelciteerd meid geniet ervan! @ de rest succes met klussen en/of wachten! Hier sinds vandaag het gevoel dat mijn eitje komt! Dus hier wordt dus extra druk geklust! Liefs Pearly
Hier nog steeds onzekerheid. Nog steeds geen ongesteldheid te zien. Over een paar dagen denk ik nog maar eens testen. Hoe zat het ook alweer met jou Fem? Ik kan het even niet terugvinden in al die lappen tekst hier. Ik had vorige week wel even iets licht rose en donderdagavond een druppel bloed. Daarna nog wel een paar keer heel licht rose, maar nu niks meer..
Ja echt wel! Hubbie heeft middag dienst dus moet wachten tot vanavond laat! vanmorgen hadden we al vroeg bezoek aan de deur staan en tot over maat van ramp bleven ze ook nog totdat hubbie weg ging ! dus daar gingen de uitgeslapen fitte zwemmertjes! Maar ja vanavond maar flink er tegen aan dan! Liefs Pearly
@Pearly ... dat is erg frustrerend. Wie komt er nu 's morgens vroeg? Volgende keer gewoon niet open doen. Wij hebben gisteravond nog wel geklust en vanavond nog maar een keertje voor de zekerheid. Hoop dat m'n temp morgenochtend flink keldert.
Ik had mijn NOD in maart, eindelijk na 85 dgn. Maar helaas het was een WOD hahaha (wel ongesteld dag) Nu weer verder, maar ik weet niet wanneer mijn NOD gaat vallen. Erg onregelmatige cyclyus en nu moet ik weer 5 weken wachten op een bloedtest uitslag. VOOR DE GELUKKIGEN ONDER ONS, VAN HARTE GEFELICITEERD!