gele afscheiding heb ik ook gehad afgelopen week uhm dus als ik vrijdag twee terug me ei dus heb gehad (toen had ik dat gekleurde slijm ook) dan zou ik zaterdag betrouwbaar kunnen testen (dus negatief is dan ook echt negatief dan) maar ik zou ook kunnen wachten want... vorige maand had ik op maandag gekleurd slijm en twee weken en 2 dagen later ongi geworden... dus het kan zijn dat ik dan zondag ongi zou kunnen worden... dus dat zou betekenen dat ik dan voor niks test. Wat zouden jullie doen!? zaterdag testen of wachten tot volgende week zaterdag (als ik niet ongi wordt) Groetjes van ietwat onzekere jollie
@Jollie: Ik zal zaterdag testen, maar dat ben ik. Ik ga zelf denk ik zondag al testen, al is het alleen maar voor de rust in mijn hoofd.
gisterenochtend een posi ovulatietest,dus gisteren geklust,hopelijk nu wel raak! alle zwangeren gefeli!ik ga zo even bijlezen testers en wachters succes,mag ik bij jullie op de wachtbank?
ja ok de knoop is door dan zal ik zaterdag maar testen... met het verstand op nul en de kans op een negatieve test zal ik het dan maar doen... duimen jullie voor mij!
hihi dan moet het toch goed komen he... kheb het me buikje ook even laten lezen... misschien heeft het invloed
Ik probeer te testen na mijn NOD... ten minste als ik dat volhoud, denk het niet want het kriebelt me nu al. Mijn lichaam wordt steeds vreemder, ben sjaggie, hoofdpijn, rommelende darmen en heb totaal geen zin in sex. Raar hoor mijn lichaam dacht dat ik het een beetje kende na tien rondes zonder pil.
Ik ben afgelopen maandag naar de huisarts geweest. Ze raadde mij aan om te temperaturen (en gelukkig mag dat ook onder de tong). Over drie maanden mag ik, als het nog niet raak is, terugkomen. Pfoe, dat duurt nog lang.
Dat is inderdaad lang... hopelijk heeft dat temperaturen het goed effect en mag het snel raak zijn bij jullie