meid van harte gefeliciteerd ga er heerlijk van genieten na eindelijk zoveel rondes te hebben moeten af leggen mag er eindelijk een wondertje in je buik groeien gr maria
GRRRRRRRRRRRRRRRRRR... Sorry hoor dames, word even gek hier... man is game verslaafd volgens mij GRRR word er simpel van... Zo dat is eruit
oh word er zo simpel van hee... Nee schatje ik wil echt een kindje van je... en dan GVD de gehele maand niet naar me om kijken... Eerdaags flikker ik dat ding buiten GRRR...
Die van mij hoort en ziet mij ook niet meer hoor als die stomme playstation aan staat hahahaha Gewoon de hele handel uitzetten en aandacht opeisen
haha ja idd nou ik hier dus al meerdere malen geprobeerd in sexy kleding voor 'm maar geen kick geeft ie GRRR Denk dat ik dat ding morgen gewoon vast mee inpak bij de verhuis spullen hihihi Straks eens even een uitgebreid gesprekkie met m voeren want word er nu echt gek van
haha ja ik ook maar dat is nie zo erg als die verslaving van hem... Ik ben zelfs genoodzaakt om op bed tv te kijken als ik iets wil zien... Gaat echt te ver nu... Dadelijk echt eens ff babbelen met die muppet van me...
Blindoeken, handboeien om doen en naar de slaapkamer sleuren? Dan heeft hij vast alle aandacht voor je
hahaha denk dat ik dan een knal voor m'n harsus krijg met die controler lol (hubbie is de dominante hier lol)
hallo dames sorry dat ik zomaar binnen kom vallen want ik hoor in feb thuis. ik zag dat een aantal dames van hier ook nog wel eens bij feb kwamen buurten dus vandaar dak ik even wat schrijf. ik heb vanmorgen maar weer getest want word gek van die onzekerheid. heb nu al veel negatieve testen gehad en 1 vage test, maar van morgen was hij luid en duidelijk: ZWANGER! xxx emma
hahahahaha ai slaapmiddel toedienen en dan afvoeren naar de slaapkamer? Heb je in ieder geval rust hahahaha Niet meer die hysterische geluiden aan je kop enzo
hahahaha dan zit ik met een ander probleem hiihih word minimuppet ook niet meer hard lol dus daar bereiken we niks mee... lol