@noesje meid hoop dat je snel weer zwanger bent heb je nog lichamelijke klachten? @emma MEID gefeliciteerd super hoor.
die van mij wil er ook 1 kopen maar als ik dit zo lees moet ik daar dus voorlopig nog maar even een stokje voor steken
Idd afraden dus hebben wij gelukkig geen last van we hebben een laptopje en echt spelletjes verslaafd zijn we niet gelukkig af en toe gratis pokeren maar dan doen we het samen
wees blij... ik zo echt ff een goed gesprek hier houden want word er gek van... krijg nu tussen neus en lippen door te horen dat ik alleen maar over baby's zeik... ja gek he als me word beloofd dat we er voor gaan en hij ziet me dan vervolgens nie meer staan... GRRRRRRRRRRRRR
Tja als hij dan aandacht besteed aan jou en druk is met jou heb jij ook geen tijd om te "praten" over baby's.
kan je frustratie wel indenken bedoel als hij meer belang heeft bij dat kl*te ding tsja Een goed gesprek verricht mischien wel wonderen meid
Hi Allemaal, Ik kom me ook gezellig aansluiten, wij gaan voor de eerste ronde. NOD rond 26 maart..... groetjes Mone
@Emma ... gefeliciteerd! @Schijndelsvolk ... als mijn mannetje bedankt voor sex ga ik me afvragen of het nog wel goed zit. Al is er voetbal voor of wat dan ook ... sex gaat voor alles! Zou persoonlijk die spelcomputer in de container knetteren als het onze relatie of ons sexleven zou verstoren. Succes ...
"PASSAGIERSLIJST" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 & linmar & Fem 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> *** PEARLY JARIG *** 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Jannes & Mone 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand -> 9 - 29 - 5 - 2 - 1
hihi dat is bij de mijne gelukkig ook wel het geval hij begon alleen van het weekend te miepen over het feit dat ik had gevraagd of hij niet al te veel wilde drinken.... HIj ging over de zeik omdat meneer dan iets moest laten..... NOOOOOU te ben ik toch echt over de rooie gegaan WIJ moeten 9 maanden (en de klusperiode ervoor)vanalles laten..... toen draaide hij gelukkig wel bij
@morgaantje ... legde het net aan m'n mannetje voor [zit voetbal te kijken]. Nou die verklaarde mannetje van schijndelsvolk voor gek. Je kunt het spel zelfs pauzeren ... terwijl voetbal gewoon door gaat. Nee ... hier geen probelemen met klussen gelukkig.