hier ook niet... alleen ligt ie nu te maffen terwijl ik voetbal kijk .. haha zo maar ff wakker maken... tot morgen meiden!
Hahahaha... das wel helemaal grappig zeg! Veel klusplezier! Die van mij speelt ook graag poker. Gelukkig werken we allebei aan huis dus een klusuurtje is makkelijk in te passen!
Nou pauze om te klussen vindt ik wel erg ver gaan bedoel wil graag zwanger worden maar als 1 van ons beide geen zin heeft jammer dan het moet geen verplichting worden en ga zeker geen sex tegen mn zin in hebben
Het moet geen verplichting worden idd. Maar als je in je lingerie voor je mannetje staat en hij bedankt. Dan krijgt toch elke man zin. De mijne heeft altijd wel zin, dat is dus gemakkelijk.
meiden mis jullie verschrikkelijk, kom op met die posi testjes! Verhuis dan allemaal mee naar november mama's
Ik ben het helemaal met Ikke eens, vind dat we de naam NOD Maart gewoon moeten wijzigen in Nov mama's, klaar is kees (eh... Fem ). @Diddl: Voel me goed hoor, rommelig gevoel in mijn onderbuik en moe (en continue dorst!), maar ben alweer helemaal bijgekomen. Aanstaande opa en oma helemaal blij, zo schattig, hahahahaha, echt superlief!