dames allemaal bedankt voor de felicitaties! jij ook bedankt Fem! trouwens ik dacht dat ik raar in elkaar zat aangezien ik pas met 12 dagen overtijd positief test, maarruh jij spant helemaal de kroon. wie had dat gedacht zeg... maar het is je zeker gegund en trouwens ook nog gefeliciteerd! xxx emma
FEMMMMMMMMMMMMMMMMMMm wat zie ik nou....zwanger! Jee jippie joehoe........wat ontzettend gaaf... Ben je dan nu niet al langer zwanger? Oh jee wat ben ik blij voor je. Dat was het wachten wel waard. Mag ik alsjeblieft mee in je koffer? Kuzz Femme
@ Emma: Jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Geniet! Ik moet alles nog bijlezen, maar zag opeens Fem staan met haar stoere banner..vandaar.
het is zelfs een beetje saai bij de november mama's ben het helemaal met Fem eens de nod maart veranderen in november mama's
Ja dat heb ik nu ook daarom kom ik steeds weer kijken. Vind eigenlijk iedereen zwanger. Daarom kom ik ook regelmatig strooieeennnnn
@ Ikke: Ik doe mijn best op naar november te komen. Ik probeer nu Fem haar koffer, maar wie weet misschien ben ik over een week net zo blij als jullie..
@La Femme: Tuurlijk, plek zat in mijn koffer en zeker voor jou! Kunnen we niet een Pink Lady's bevallingslijst opstarten dan? (Zal wel gesloten worden, maargoed), zijn allemaal leuke meiden namelijk..... ik blijf gewoon hier 9 maanden en volg jullie naar nod april en verder en stalk jullie in de bevallingslijsten ghehehehehe
Het wordt voor mij ws geen november mama's, geloof dat ik uitkom op 1 december als het lukt deze maand.
strooi strooi strooi hmzz krijg ik net de vraag bij de november mama's hoe ik weet dat ik zwanger ben omdat ik nog maar 3 weken en 6 dagen ben
@Ikke ... idd een vreemde vraag. Wat zei je ... kreeg een positieve test op zegels bij de supermarkt.
@ Ikke: Wat zei je nou ik voelde het aan mijn water.....Zucht vrouwen...Doen altijd zo ingewikkeld. Zwanger = zwanger
Hier wordt het als het raak is de 30e november maar diddl ik kom ook gezellig mee kletsen in december dan! maar eerst eens goed ons best doen deze week nog! op naar een mooie samen smelting! Liefs Pearly