Bedacht me net dat als het idd raak is ik toch naar de november mama's ga. Een geplande kz is vaak en week voor de datum. Dus toch nog kans op een november mama! In m'n droom vorige maand werd op 23 november ons kindje gehaald ... we zullen het zien. Heb wel eens eerder voorspellende dromen gehad. [-o<
En ik kreeg de opmerking: "Jij weet ook snel dat je zwanger bent" ahum? P.s. Jotumpie: had je nét gemaild!
@ Diddl: kan je vanavond eens over mij gaan dromen @ Fem: Snel jij...jij bent alles behalve snel...hihihihi
Jaaaaaaaaaah, iedereen die leuk is moet naar November komen (iedereen van NOD mrt én de okt. mama's dus... )
Ik wil wel komen hoor... kga gewoon op sleeptouw met jou mee... ik heb nog wel ergens een riempje.... zoek, zoek zoek
dat is inderdaad beter idee en diddl laat het hopen dat je droom werkelijkheid word in november! ***DUIM **DUIM*DUIM Liefs Pearly
@La femme ... zal m'n best doen. Het wordt geloof ik echt tijd dat we jullie komen versterken in het november mama's topic ... wat een mutsen daar. Ga geloof ik zo maar eens even spieken.
Yes, het is dan toch eindelijk echt zo ver! Het is nog wel erg pril...dus ben nog wel klein beetje voorzichtig, maar we zijn toch echt ZWANGER! EINDELIJK! Nu al meer als een jaar bezig+ een miskraam....nu flink duimen draaien dat het nu goed blijft zitten
@Diddl: Nou, ik hoop ook dat het een voorspellende droom is hoor, ik zou idd maar eens kijen in Nov, de gekste vragen worden er gesteld, sorry hoor (hormonen ) @Jollie: Mee jij, kom op.. @La Femme: Bevalt de koffer een beetje? @Zoe: Meid, gefeliciteerd! Raad jullie zeker aan in nov. te gaan kijken *draait met ogen*