@ Zoe: Yes meid...Roze is in en jij bent in de mode en wordt een rose mama....Gefeliciteerd. Geniet. Ik duim dat alles goed gaat ((duim duimm))
3 weken en 6 dagen pril? ? ? hmmz geloof dat je net 1 dag verwijderd bent van de 4 weken... is toch dooodnormaal of niet
jaaaaaaaaah toch zwanger... meid heerlijk voor jou... land jij maar heerlijk op dat wolkje en blijven genieten die 9 maanden lang hihi Liefs jollie
Vlug ? je hebt er anders lang op moeten wachten volgens mij heb je wel 10 testen versleten. Mailback2u
Als november echt zo sufjes nog is, dan wordt het zeker tijd dat we allemaal positief gaan testen. Dan komen de PINK ladies even de boel op stelten zetten 8) (maak nu een gebaar alsof ik heel sterk en stoer ben.....)
hihi... zeg maar dat ze bij de november mamma;s hun borst nat moeten maken... want nog ff en er is een boom aan pink ladies hihihi
Heb er net even gekeken ... idd heel ander volk dan wij. Ga zo maar weer even aan de klus ... jullie hebben versterking nodig!
Whahahaha, geweldig, ben het met Ikke eens, mis ik dus ook bij Nov, mama;s, daarom: Pink Lady's Bevallingsforum opstarten (@Jotim: Ideetje? ). Ohja La Femme: Op basis van 08 jan laatste ongi dag zou ik nu 8 weken zijn, volgens VK ca. 4 à 5 weken dus ik denk een laat ei... !
Woaahhh... wat gaan jullie snel... Gelukkig wordt hier veel gestrooid dus gaat straks nog heel druk worden bij de nov mama's! We gaan gewoon allemaal mee!
@ Fem: Dat kan natuurlijk ook nog. Je had het vorige week wel over wat rozig bloedverlies. Ik zei toen ook nog dat je wel kwaaltjes had die wel zwangerachtig klonken....Had ik toch een beetje gelijk... Nou ik moet nog even een weekje wachten, maar als jullie nou elke dag wat hcgtjes rondstrooien mag ik misschien wel mee
Heey meiden fijne avond nog!!! Wij gaan aan de klus anders kom ik nooit terecht bij de november mama's! tot morgen meiden! Doei doei Liefs Pearly
Ghhehehe, van pinklady naar pinkbaby, goeie...! Ja idd, had wat roze slijm/bloed verlies, achteraf misshien dus toch een innesteling? Typisch allemaal.. pft, ik ben moe aan het worden meiden...