@ Pearly: veel klusplezier @Jollie: Ik ook. Alhoewel ik een bluebaby ook wel leuk vind Maar ik wil wannabee af zijn.
Ghehehehehe, ja, wel lekker hoor, en hoef mijn buik niet meer in te houden Volgens mij zit er een neppe poster in November meiden
Ga m'n mannetje zo voor het voetbal wegslepen. Die nabespreken kan hij wel missen. Er is werk aan de winkel! Tot morgenavond meiden ... moet morgen werken en daarna de kids alleen regelen. Mannetje heeft late dienst.
Ik heb niet helemaal mee gekregen wat er aan de hand was, maar ik begreep dat er mensen op deze site waren die hier een beetje de boel aan het zieke waren/ zijn. Weten ze wie allemaal?
@Fem, meid wat heb ik nou toch gemist: Gefeliciteerd zeg! Wauw wat ongelovelijk geweldig! Ik ben zó blij voor je! Oeioei meid, geniet er maar van! Eindleijk een echt positieve test gehad dus! Jee! En de andere zwangere ladys ook gefeliciteerd natuurlijk! Ben vandaag naar de GYN geweest: Ik heb GEEN eisprong... sniksniff.. Nu moet ik dus een pilletje slikken 10 dagen en dan wordt mn ongi opgewekt en nu hoopt ze dat mn cyclus zo net dat duwtje in de rug krijgt dat het zelf verder gaat.. En anders moet mn eisprong opgewekt worden... Ik moet nu ook elke dag gaan tempen.. nou, dat wordt nog wat.. Ik ben al neit zo helder (lees: erg wazig) 's ochtneds.. moet ik ook nog vóór 't opstaan tempen.. Dat wordt vast elke ochtned onder de douche staan met zo'n vaag gevoel dat je weet dat je iets vergeet, maar wat.. en dan langzaam dringt het door.. Oh, jé Niet getempt.. Nou, we zien wel.. Ik moet ook elke week bloedprikken, daar kan ze ook een eventuele eispong op zien.. Dussss... wordt vervolgd.. Ik wil ook een pink baby.... Liefs Lin
@Linneke: Danj je wel meid, maar voor jou vreselijk balen. Ik hoop voor je dat je eitje gaat komen als je je pilletjes slikt, ik zal je elke ochtend wel sms-en: VERGEET NOU NIET TE TEMPEN! Hoef je het niet te vergeten . Ik hoop voor je dat ook jij snel een mooie pinkbaby in je buikje hebt meid *knuff*. Hey dames: een eigen PinkLady site?
he meid dat is klote nieuws zeg! Hoop dat de pilletjes wat voor je kunnen doen en tja dat thempen schijnt een gewoonte worden. Maar heb geen idee eigelijk heb het nooit gedaan. Ik wens je veel succes Liefs ikke