@ linneke: Getsie meid. Dat is nooit leuk nieuws. Ik hoop dat je piiletjes je snel zullen helpen en dat jij ook snel een mooie pink lady wordt..(duim duim) @ Fem: Stoer! Mag je er ook op als je een wannabee-er bent?
@linneke, wat balen meid, ik hoop dat de pilletjes gaan doen wat ze moeten doen en dat je dan ook snel zwanger zult zijn!
Pinkladys.nl voor wanabee lady's, pregnant lady's en pink mommy's! Jeetje, ik vind het ook wel een stoer idee.. hoeven we het toch niet alleen over zwanger zijn te kletsen? Over Pink Lady's uitstapjes bijvoorbeeld . Ben helemaal enthousiast, hahahaha. Ok, nu ga ik echt slapen, ben doodmoe! kussie kussie voor jullie
Klinkt super stoer. Weltrusten sweat dreams....droom rose...ga ik ook proberen. Morgen nog maar 6 daagjes...zucht.....
Heb net even terug gelezen en er zijn weer zwangeren bij GEFELICITEERD. Het wachten duurt lang, ik begin nu toch wat kwaaltjes te krijgen geloof ik maar ik geloof er niet meer in dus ik moet ze maar gewoon negeren. Heb nu steken ter hoogte van mijn schaambotje.
Ik heb ook wel wat kwaaltjes, maar probeer ze nog steeds te negeren. Vorige maand had ik echt niets, dus misschien een goed teken.
Dames, ik ga ook lekker slapen... hopelijk beter dan afgelopen nacht heb hier nog tot 04.30 uur rond gekeken :S Iig is er weer een dag van het wachten af... nog 5 te gaan! Trusten allemaal!
Goedemorgen allemaal, Hoe gaat het hier? Het is nog lekker vroeg..pfff...ik moet zo al naar mn werk mag wel opschieten maar mn nieuwe ritueel 's ochtends is : eerst naar de computer hahaha! Ik kan het nog steeds niet helemaal bevatten hoor, heb de hele tijd een big smile op mn gezicht en ik krijg m er niet meer af haha! Als ik vanavond thuis kom zal het wel weer flink vol staan hier! Fijne dag xx
laat die smile er maar lekker op zitten zoe! Lin balen sterkte ermee ik hoop dat je snel een eisprong hebt enneuh meiden ik wil ook pink lady zijn grrrr ben zo blij dat jullie hier nog komen af en toe!
goede morgen allemaal. ik heb net een testje gedaan omdat ik nog steeds niet ongi ben geworden nu heb ik een heel licht streepje en een donker test streepje. zal ik nog te weinig hg hebben. vind het zo spannened
Spannend Ilona, hoop voor je dat ie donkerder gaat worden, over een paar dagen nog eens testen.... ik ga voor je duimen! Hier weer eens iets vreemds, vandaag alweer wat rood verlies (gisteren ook). Nu weet ik: dat zou je eisprong kunnen zijn, maar aangezien ik ovulatietesten gebruik is het vreemd, want heb nog geen positieve test gehad! Gisteren en eergisteren zelfs helemaal geen tweede streepje, de 3 dagen ervoor een zeer licht streepje. Vind t nu echt vreemd worden, want heb dit ook nog nooit gehad.... zou het ermee te maken kunnen hebben dat mn vorige ongi zo weinig was? Grrrr.... raar vrouwenlichaam! Ik snap er helemaal niks van! Groetjes Jelske
ik weet even niet meer wat ik denken moet. wil zo graag blij zijn. maar toch durf ik het niet. terwijl er toch een streepje te zien was.
@Ilona21: Wat leuk dat je een licht streepje had! Ik hoop voor je dat ie over een paar dagen duidelijker wordt! Ik heb vanochtend ook getest.... geen streepje, helemaal niks. Maar voel nog steeds geen ongesteldheid aan komen! Ik snap er echt niks van. Ik ga vandaag denk ik kruidvat testen kopen. Nu heb ik Mat Care. En wacht volgende week nog even af of ik dan ongesteld ga/ben geworden. Nog meer testers vandaag?