Jammer genoeg vanmorgen ongi geworden. Wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg. Had alle symptomen! Ik baal ervan! Ik moet er gewoon van
@Ilona: Jeetje, spannend meis, ga je morgen weer testen? @Kreeftje: Balen meid, wat kan je lijf je toch voor de gek houden, vreselijk.. @Berna; Ikw il ook dat je een pinklady wordt , maar helaas kan ik je daar niet bij helpen Hier alles goed, slecht geslapen vanacht, ben als de dood dat het fout gaat ofzo, of dat mijn lijfme voor de gek heeft gehouden , lekker vaag allemaal...
@kreeftje72: Balen joh! Succes.... @fem: Kan me wel voorstellen dat je bang bent dat het fout gaat, zou ik ook hebben volgens mij. Maar je moet er maar op vertrouwen dat het allemaal goed komt en ervan genieten!
ilona van harte! streep is streep voor je NOD zeg ik dit nooit maar na je NOD eens treep is gewoon zwanger! over 2 dagen weer testen... o ik vind het super voor jullie allemaal het gaat de goede kant op Ik hoop dat mijn pendel niet uitkomt hhi Jelske dat is vreemd zeg..misschien kan je ook eens gaan tempen kan je vaak net wat meer uithalen.. ik had ook 2 lichte streepjes op mijn ovu test en gisteren niks.. maar vandaag daling temperatuur dus mijn ei moet nog komen. Er kan wat bloedverlies komen met je ei he dat hoor ik wel vaker.. niet stressen meid het komt echt wel goed! kreeftje das jammer zeg!
ik weet nog niet wanneer ik een exstra testje doe. ik denk van het weekend of zo. misschien ook wel morgen
Heb toch m'n banner weer veranderd. Mijn vorige cyclus begon op 13 januari en ik werd ongesteld op 9 februari. Volgens mij zitten daar toch 27 dagen tussen! Ik kan daar zo van in de war raken Dus nu van 9 februari geteld met 27 dagen en dan zou vandaag mijn NOD zijn. Klopt toch?
herkenbaar meid, Was vanmorgen ook om kwart over 6 wakker terwijl ik lekker uit kon slapen Misschien dat ik zo nog ff ga pitten. Straks eerst maar eens mn huisje opruimen hahah daar ben ik door alle drukte van afgelopen dagen niet aan toe gekomen
@Ikke: Herkenbaar, ik heb gewoon helemaal nergens zin in , dat is echt te erg gewoon! @Lima; Nou, dat zou dan wel kunnen kloppen ja, wanneer wil je gaan testen? @Jelske: Meid, wat lastig , ik hoop dat je snel je ei kunt opsporen hoor! *Strooi strooi* ik doe mn best!
Goeiemorgen meiden, Voor diegene die een positest hebben: van harte gefeliciteerd! geniet lekker op dat roze wolkje! Hier is de rust wedergekeerd... hihi heb even een uitvoerig gesprek gehad met hubbie dat ik vervelend werd van 24 uur per dag gamen zowat... Hij snapt me en zal er aan proberen te denken... Ik las hier sommige reacties terug en wil er even de opmerking over maken dat hier niets MOET qua sex maar dat ik na een maand niks ook wel eens wat wil... en dat ik kwaad was omdat meneertje me van alles beloofd had en niet na kwam... Maja gelukkig is alles weer opgelost hoop ik... En kunnen we weer eens lekker genieten SAMEN! dikke kus lieverds...
hihi we zijn bezig al 2 dagen achterelkaar haha mag toch niet te vaak achterelkaar of zou het neit uitmaken hihi