NOD Maart 2007

Discussie in 'NOD forum' gestart door morgaantje, 10 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    dat maakt niet zoveel uit berna... volgens dat ik hier gelezen heb...

2. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Fem, ik ben hier nieuw! Ik heb jullie forum een tijdje gevolgd en nu heb ik me ingeschreven voor april Ben gisteren ongi geworden.
    Maar wil jou even persoonlijk FELICITEREN. Wat heb ik met je meegeleefd en wat ben ik ontzettend blij voor je! Probeer er van te genieten meid!

3. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    das fijn joyce... blijf praten met hem he.. want ik schrok wel ff als je 22 bent en dan zo weinig sex hebt met elkaar dan moet je denk ik wel iets uit praten.. en zeker weten dat hij er voor 100% achter staat en niet nog even wilt wachten ofzo.. want hoe meer druk des te meer je die kerels afstoot he

sterkte ermee@

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hmz even hoor, leeftijd heeft toch niks mee te maken dat je veel of weinig sex hebt? De ene is nou actiever als de andere vind niet dat het iets met leeftijd te maken heeft.
    Denk dat iedereen wel zn dipjes heeft qua sex, dat heb ik ook wel eens gehad met mn hubbie. Niks om over te schamen maar moet wel bespreekbaar zijn.

5. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nee heb je ook wel gelijk in maar als je zo jong bent en je man wilt een hele maand al niks dan zou ik wel gaan twijfelen... maar das mijn eigen gevoel
    en inderdaad de een is inderdaad wat actiever maar als ik ook hoor dat hij vindt dat er teveel over gepraat wordt kan dat ook een reden zijn misschien..

6. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Nou het probleem is hier gekomen nadat hubbie van uitzending terug gekomen is... en ja ik weet dat hij veel te verwerken heeft... dat speelt allemaal mee, daar hebben we het hier al over gehad... hij speelt games om zo dingen te verwerken in zijn eentje (hubbie is geen prater) en dat vind ik ook prima... ieder zijn eigen manier van verwerken toch? maja nu het tot in de extremen ging gebeuren doe ik er idd wel iets aan... maar hopelijk heeft ons gesprek gisteren geholpen...

7. berna1981

berna1981 VIP lid

10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    o dat wist ik niet joyce dat zal wel ff heftig zijn

8. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha maakt nie uit hoor meid, kun je ook niet weten he...
    en heftig? voor hem meer dan voor mij denk ik...

Ik heb me prima gered hier, heb gelukkig veel goede vrienden die me opgevangen hebben en me door de tijd hebben geholpen...

Hij heeft daar veel in "het veld gelegen" om het zo maar ff te noemen en vele doden gezien... van collega's ( hij zat bij canadezen en amerikanen in de club) tot leden van de taliban die hij zelf neer heeft moeten halen... dus ja voor hem is het heel erg heftig geweest...

Dus ik snap zijn verwerking ook wel, maar tja... mijn lijfje schreeuwt af en toe ook om aandacht hihi ;)

9. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    goede morgen. moest weer even alles bijlezen maar ben weer op de hoogte

10. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    dames wij gaan zaterdag testen mochten we nog niet ongi zijn. aangezien mijn gemiddelde 32 cylys is

11. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Misschien heb ik er ook wel overheen gelezen hoor, maar wat was de reactie van je ouders fem? Zeker helemaal door het dolle heen?
    :) :) :) Vind het echt super voor jullie en dit geeft meiden met een lange cyclus dus weer hoop! Ik hoop je snel te volgen! Met een vroeg of een laat eitje!hahah!

12. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    Oh spannend hee... zal de duimpjes blauw draaien hier voor je...

13. Fientje29

Fientje29 Bekend lid

18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Goede morgen!

Fem; hoe was het bij je mama gisteren?
    Hoe reageerde ze op het goede nieuws?

Fientje

14. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    ja ga zaterdag ochtend testen en jullie horen het dan savonds van me rond 21 uur ben iker dan weer

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Illy: Wat lief van jou meid, heb je al laten pendelen? Ik hoop dat je pendel snel is én dat ie uitkomt!

@Schijndelsvolk: Ik weet hoe het is, mijn hubbie speelt ook HEEL veel op de xbox live (als het aan hem ligt 24/7, maar we hebben daar goede afspraken over kunnen maken, ben blij dat het nu uitgepraat is.

Heb ik verder nog iemand gemist? :(

16. Schijndelsvolk

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Schijndel
    haha ja hier nu ook afspaken gemaakt... gelukkig... dus hopen er het beste maar van...

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @Fientje: Paps en mams begonnen te huilen (van blijdschap), mijn moeder begon gelijk tegen mijn buik aan te kletsen, whahahahaha, zo lief en zo grappig, ik geloof dat mijn moeder nu een één of ander babypaleis aan het leegkopen is (nee hoor, ze is aan het werk ;), maar ze zou het wel willen denk ik). Ik ben blij dat ze zo lief reageerden, ze zaten allebei helemaal te stralen!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Aaah super dat je ouders zo hebben gereageerd,

19. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    goedemorgen dames
    jullie kletsen er wat vanaf hoor kan het al niet eens meer bij houden....
    heb ontzettende keel pijn en beginnende hoofdpijn bah niet leuk
    Maar jah vandaag en morgen nog en dan lekker wer weekend..

20. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    @fem super zeg geweldig die reactie

Deel Deze Pagina