Ook een goede morgen vanmij! Fem en Emma; Wat fantatsisch nieuws! Geleficiteerd! @ Linneke: ik heb 40 pagina's door zitten te scrollen op zoek naar jouw bericht Vervelend zeg datje geeneisprong hebt, mar het is wel fijn dat ze er nu wel mee bezig zijn! Ik hoop voor je dat het allemaal de juiste uitwerkingen heeft!
mijn god wat een klets tantes zijn jullie zeg...moet 15 opagina's bij lezen (ga ik niet aan beginnen ) hier is mijn ongi of izjn hevigst....... ook gisteravond ruzie met mijn vriend gehad.....de relatie loopt niete cht soepel.....ook mede doordat mijn ouders er 2 weken zijn geweest.......dus denk dat we het even op een laag pitje zetten....... ook zit ik daardoor onder andere niet lekker in mijn bel....voel me zo nutteloos maar oke? hie rnog zwangere?meiden die ongi zijn geworden?
vervelend meid dat het nu niet goed gaat Praten helpt en boel ..natuurlijk makkelijk gezegd van mij Sterkte en het komt vast weer goed meid
@Dani:Heel veel sterkte Dani, je weet, wij zijn er voor je als je het moeilijk hebt hé?. Probeer het een beetje rustig aan te doen en probeer vooral met elkaar te praten. Weet het, is niet gemakkelijk, maar het is wel het beste voor je relatie. Dikke knuf. @Fem:Fantastisch die reactie. Ik denk dat mijn pa ook zou beginnen wenen wanneer ik vertel dat ik zwanger ben. Fientje
Goede morgen meiden, Ik kom af en toe ff spieken, ben hartstikke druk met het werk! Zoe en Emma ook gefeliciteerd! Linneke, sterkte! Liefs Mausje
Dani: Dikke knuffel voor jou, niemand is nutteloos dus durf niet te denken dat jij dat bent! Jullie zijn (denk ik) een beetje teleurgesteld omdat het deze ronde niet raak is? Misschien toch proberen erover te praten, jullie kennen elkaar al zo lang, komt helemaal goed meid *nog een dikke knuffel* @Fientje: Ja, lief he? Helemaal trots zijn ze nu, whahahahaha, so cute!
Aaaaaaaaaah meis. Dat gevoel wat jij nu hebt ken ik heel goed, Ik had gisteren ook ruzie met mijn vent......pfffffffffffffffff en dat is echt niet leuk, Mijn mams heeft hier pas nog 3 maanden gewoond, maar mijn mannetje kan daar abosluut niet tegen wel tegen een paar weken maar niet voozoalang, ik hoop echt voor jullie dat het snel goed komt. dikke knuffel
dani86 schreef: mijn god wat een klets tantes zijn jullie zeg...moet 15 opagina's bij lezen (ga ik niet aan beginnen ) hier is mijn ongi of izjn hevigst....... ook gisteravond ruzie met mijn vriend gehad.....de relatie loopt niete cht soepel.....ook mede doordat mijn ouders er 2 weken zijn geweest.......dus denk dat we het even op een laag pitje zetten....... ook zit ik daardoor onder andere niet lekker in mijn bel....voel me zo nutteloos maar oke? hie rnog zwangere?meiden die ongi zijn geworden? echt niet leuk meis. hopelijk komen jullie er samen uit door goed te praten met elkaar
Hoi wannabees en Pink ladies @ Ilona21: Spannend meid, maar een streep is een streep, dus alvast voorzichtige felicitaties van mij. @ Zoe: Lekker blijven lachen. Laat die grijns maar grijnsen... @ Pamela en kreeftje: Balem meiden. De volgende ronde wordt jullie ronde. ((duim duim)) @ Jelske: Raar! Succes met het vinden van je eitje. Ik hoop niet dat ze denkt dat het al pasen is en zich extra goed verstopt @Lima: Ik hoop dat je testje snel posi wordt. @ Fem: Vertrouwen hebben in je lichaam hoor. Als het misgaat was daar een reden voor en is het ook beter dat het zo is. maar het gaat niet mis...Jij gaat lekker genieten (maar ik snap je zorgen wel hoor. Het is ook allemaal heel spannend) Tof hoor dat je ouders zo blij zijn... @ dani86: Ik hoop dat jij en je vriend er snel uitkomen. Jullie zijn misschien wat gestresst door al de omstandigheden van de laatste weken. Lekker tegen elkaar aankruipen en elkaar heel hard knuffelen.
@Zoe: GEFELICITEERD! Wat fijn voor je zeg, na zo'n tijd wachten. Ik ken het wel: zit nu ook al weer een half jaar na mijn MK. Ineens komt de uitgerekende datum van toen best dichtbij (29 april). Ik zou gewoon zó ontzettend graag zwanger willen zijn voordat die datum komt. Gewoon voor het gevoel, ik weet ook wel dat het twee verschillende dingen zijn, maar toch....
goedemorgen dames boh en nog steeds zijn ze er he.... normaal is het vandaag de laatste dag maar nu heb ik het nog zo erg....mijn vriendje is naar de stad om een kadotje te kopen voor 19mrt maar zie hem maar niet terug komen... wat gaan jullie vandaag doen?
jah in oktober zou 29 mei uitgerekend wezen en loop zo tegen die datum aan te hikken bah heb ook nooit geweten dat dit zon inpact kan hebben op je vreselijk
@Danjo: stom is dat he? Want je moet het natuurlijk niet als deadline zien. Maar stiekem doe ik dat toch. Het zou wel draaglijker zijn om die datum te naderen, wanneer ik weet dat er een nieuw leventje in mn buik zit... Maarja, helaas heb je dat niet zelf in de hand..