ilona een streepje is een streepje ook wanneer ie licht is maar ik snap heel goed dat je er een beetje aan twijfelt je we willen eigenlijk alleen maar zo'n mega dikke 2e streepje zien. over een paar dagjes gewoon nog een xtje testen en dan is hopelijk gewoon dikker ieder geval alvast een beetje gefeliciteerd liefs iris
"PASSAGIERSLIJST" 01 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Schijndelsvolk & MamaNorah & Marleen1979 & Ikkie & FunnyMe 02 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie & hopes & Jen25 & Danjo & Linda & Kareltje 03 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 & Usmommy 04 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Sam28 & Chrissie & ikke1981 05 maart -> Ayse 06 maart -> Franklin & Brenda1976 07 maart -> Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel & Sterre27 & Ilona21 & linmar & Fem& Zoe 08 maart -> Pamela & Iris27 & Lima 09 maart -> Micha & Salapio & Essie 10 maart -> Kristel83 & Jessica77 & Loesjuh & Claudia86 & daantje86 & AnneLiesje & Jollie 11 maart -> *** PEARLY JARIG *** 12 maart -> Angeliekje 13 maart -> Jennie72 & Daantje82 & Murmel & wieffie 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Gaby & la femme & Sunnycloud & Mistimon & Chrizzzy & vivian 15 maart -> Visjes & Linda1980 & Appie & Lana & Diana81 16 maart -> Schaapje82 & Lindsayvdh & Juudje1975 & Caitlin80 & Irisje & roses & unner & Janice22 17 maart -> Marina99 18 maart -> Britt28 & Susan71 19 maart -> Daam & JoyceD & Wishes & biebe 20 maart -> Sjaantje2 21 maart -> Puppie & Marieke21 & Annabuik 22 maart -> MamaNorah & Visjes 23 maart -> Pearly & Fientje29 & Mili 24 maart -> Berna1981 & Lindy & Diddl 25 maart -> Deb26 & Jelske1978 & Seker 26 maart -> Jannes & Mone 27 maart -> Derona & Sara1976 & Esser & Nathalie1973 28 maart -> Bigdream & Danjo 29 maart -> esmeralda23 & Kareltje & anna26 & Chelleke & suiske & Tijgertje23 & Mausje 30 maart -> Schijndelsvolk & Naomi33 & Sann 31 maart -> Morgaantje & Frederike80 & Linneke & Marieke1610 & Brenda1976 & Franklin zwanger ... ongi ... negatieve test ... twijfel over test ... onbekend tussenstand ->10 - 30 - 5 - 3 - 1
zo even 20 pagina'bijgelezen ik hoop dat ik niemadn vergeet. @Zoe, gefeliciteerd meid geniet ervan @Linn, wat balen dat er geen eisprong is ontdekt ik hoop voor je dat door middel van dei pillen het wel snel gaat gebeuren sterkte meis. @Kreeftje en Pamela, balen meiden @Ilona, oei wat spannend ik hoop snel op een dikke streep voor je, ik zou over 2 dagen nog een testen hcg verdubbeld per 2 dagen. @Daantje86, spannende dag voor jullie zaterdag @Dani, sterkte meid goed praten ook al is het moeilijk schrijf eht anders op mischiend at dat wel gaat. Ok dan nog even over de pink lady site. Ik ben helemaal voor. Super idee fem. Wat was er nog meer. Nee bend e erest even evrgeten. Sorry als ik iets gemist hebt.
Pearly, kan je de lijst nog eveb aanpassen zodat Zoe er ook op staat in het rose (of ben ik kippig geweest) En Ilona mag in het oranje met haar twijfels. hihi
Goedenmorgen dames! Ilona is het misschien een idee om een digitale test te doen van de CB? Die zou zeker duidelijkheid geven... Ik hoop het voor je! Alvast een voorzichtige proficiat van mij!
@Iris, kan het helaas dan pas vanavond zien als ik thuis ben. Heb op het werk geen msn. @Pink Lady's, zal eens even gaan zoeken hoe een site te maken.
@ Ilona: JA ... WIJ WILLEN MEER ROZE! Laat ons maar gewoon lekker een CB digi zien met 'Zwanger' erop... Regel je dat even?
Zoe gefeliciteerd en Ilona succes met nog ff afwachten, maar een kleine felicitatie alvast! Linneke: wat een vervelend nieuws.. hopelijk snel een eisprong met wat hulp.. Fem en ikke: ik vind die banner jullie zo leuk staan Vandaag gaan we die 500 pagina's halen, als het zo doorgaat gaan we echt heeel erg over het record van februari heen
Hier nog steeds geen ongi gevoelens.... Ik weet het niet hoor. We wachten het weekend nog even af....
Hey hey meiden Alle zwangeren Alle meiden die een ronde verder zijn, balen! Suc6 deze ronde En alle wachtende...duimerdeduim Liefs Angèl