goede middag nou onze pc is weer gemaakt ben wel alles kwijt wat er op de hardeschijf stond maar ja dat komt er vanzelf wel weer bij hihi ik wil iedereen een vruchtbare maand toewensen en hopelijk zijn wij deze ronde aan de beurt om op de roze wolk te klimmen meiden allemaal heel veel succes gr maria
Goede middag dames!ik heb al een hoop in huis gedaan vanmorgen en ook al boodschappen ,dus nu ff lekker relaxen. En hoe is het hier? Ik denk dat ik vandaag misschien me eisprong heb had gisteravond laat beetje last van beetje lage buikpijn en vanmorgen beetje steekjes en nu nog steeds,maar wat erger nu,voel het ook wel beetje trekkend gevoel met lopen,wie herkent dit ?zou het me eisprong kunnen zijn?
@Noesje: feliciteerde je ook al in het topic: ik ben zwanger, maar bij deze nog een keer! Alleen nog even je banner aanpassen, anders gaan de 9 maanden zo snel voorbij! Geniet er van! Zal een hele verrassing geweest zijn, omdat je gewoon ongi bent geworden..!
@noesje meid was je echt ongi in de tussentijd geweest of alleen bruinverlies gehad? was wel benieuwd!
Hallo, Denk dat ik mij hier ook mag tussenvoegen. Ben eind december gestopt met de pil en 31/12/06 NOD. Vandaag waren de duiveltjes daar, ..., eindelijk na 44 dagen! Ben benieuwd hoelang mijn 2de cyclus nu gaat duren. Mijn banner heb ik op 28 dagen gezet (weet niet hoeveel dagen ik moet nemen, 28 of 44) Wat zouden jullie doen? Mijn NOD zal tussen 14 en 30 maart liggen zeker? Het zal weer afwachten worden! Bah! Vele groetjes Trientje
@trientje: ik hoop dat je volgende cyclus niet zo lang duurt! Je kunt eigenlijk altijd het beste uitgaan van je langste cyclus, maar je hebt nog maar één cyclus gehad dus ik zou ook niet zo goed weten waar je hem op moet zetten... Je kunt even 28 dagen aanhouden omdat dat de 'standaard' is en misschien voel je je eisprong wel en kun je hem dan aanpassen...
@joma o dankjewel. Ik wist het even niet meer. (Ik ben nog maar een beginneling he.) Ik ga direct mijn banner aanpassen! T is wel lang he 44 dagen, maarja we zien wel... mercikes Trientje
Hoi hier nog een keertje! Ik denk dat ik vandaag misschien me eisprong heb had gisteravond laat beetje last van lage buikpijn en vanmorgen beetje steekjes en nu nog steeds,maar wat erger nu,voel het ook wel beetje trekkend gevoel met lopen,wie herkent dit ?zou het me eisprong kunnen zijn? _________________
Hallo allemaal... ik kom ook ff spieken! @ noesje.. wow zeg toch zwanger super gefeliciteerd...! @ la femme... ik ben nu ook van de partij (zie me avatar) @ joma.. ik hoop voor jou ook dat het je eitje is vandaag... veel succes met klussen en dan wordt het voor jou dus als eerste spannend deze ronde! hier is verder niks te melden! liefs jollie
@joma: zou kunnen volgens mij. Bij mij voelt het altijd als een beetje kramp, maar heb er nooit zo heel lang last van. Voel mn eisprong ook niet zo heel goed, dus ik kan je niet zo goed antwoord geven... Maar gezien je banner, zou het goed je eisprong kunnen zijn!
@joma: Sorry, maar ik kan je niet helpen. Ik heb dat over een week of 2 ook gehad, zo die steken rechts en links onderaan mijn buik, ik wist toen ook niet wat het was. groetjes Trientje
@jollie ja ik hoop dat dat me eitje is anders zou ik het ook niet weten,kan toch dat me cyclus nu iets korter is dan.maar dan wel me nod aan houden gewoon 3 maart?ja en dat klussen hebben we vanmorgen nog gedaan hihi
@trientje als je dat een week of 2 geleden ook hebt gehad dan zal het bij jou ook wel eisprong zijn geweest want ongeveer 14 dagen voor je ongi en dat klopt dan bij jou