Ik zit te denken aan zondag, maar dat komt meer omdat ik dan samen ben met mijn mannetje. Anders zouden we pas woensdag weer samen vrij zijn. We werken beide onregelmatig dus zijn vaak niet samen thuis....
zat net op de site van tnt post te kijken en je kan je eigen postzegels maken. Dus ik voor de gein mijn avatar gebruikt. Is eigenlijk best wel cool. Jamer genoeg kan ik ze naar niemand sturen
haj meiden ik zit thuis met me voet in het drukverband en loop op krukken,.,. en ben nog wel jarig ook vandaag heb gisteren op mijn werk een fjorden paardje op mijn rechter voor voet gehad.. gisteren avond de hele avond in het ziekenhuis gezeten blehh,, heb vannacht ook amper geslapen.. pff even klagen hoor.. hoe is het met jullie meiden?
@Lindy, Lang zal ze leven lang zal ze leven hiep hiep hoera \/ \/\/ \/ \/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/\/ \/ \/ \/\/ \/\/ \/\/ \/ Jeetje wat balen van je voet. heb je niets gebroken geen middenvoetsbeentje ofzo. of alleen echt heel erg flink gekneusd. Je voet is erook niet voor gemaakt he om een paard mee rond te sjouwen. Sterkte meis.
He lindy, allereerst gefeliciteerd! Balen van je voet. Hopelijk gaat het snel beter! Fijne dag vandaag!
Gefeliciteerd Lindy! \/ {|= En veel sterkte en beterschap natuurlijk... hopelijk heb je toch nog een beetje leuke verjaardag. Ik ga ervandoor.. vanavond lekker uit eten en mn hubbie komt zo naar huis.. succes met het schrijven naar de 500..
bedankt meiden .. voel ik me toch een beetje jarig,, haha het is zwaar gekneusd,, dat is minder maarja,, komt wel weer goed
lindy,van harte gefeliciteerd!hopelijk kunne we je binnenkort weer feliciteren maar dan met iets anders