weten jullie wat voor dag het is vandaag ?... het is INTERNATIONALE VROUWENDAG dus dames laat je verwennen he vandaag !
ahh kristel rot meid,, hopelijk snel jou naam in het roze Ik ben geboren op wereldvrouwendag.. dus kadootjes krijg ik sowieso haha
Oh ik heb net heerlijke repen kinderchoco gehaald en er nu al zes op..... zijn klein hoor....haha. Ik ben nog niet eens ongi en nu al dat onbeheerste choco eten. Af en toe steken in mijn lies/onderbuik en in mijn borsten, apart. Moe heel moe, denk dat ik volgende week gewoon ongi wordt.
@Kristel: Balen, succes! @frederike80: helemaal met je eens! Elke dag, vrouwendag! Hier nog steeds geen teken van ongesteldheid.... wachten, wachten, wachten. Ik wil vanavond (koopavond) even testen kopen, wat adviseren jullie? Zijn er morgen nog testers?
zo dames ik ben thuis...ben nog even met mijn nicht naar de winkel gegaan en even wat gegeten en gedronken met haar haar vriend en de kleine.....was erg gezellig........ en nee heb nog geen gesprek gehad met mijn klas genoten is er nog niet van gekomen....
@ Kristel: Balen meid. Maar geniet van je stuk chocolade. Hopelijk mag het snel raak zijn. @ frederike80: Ik voelde me al zo bijzonder vandaag. jammer dat nog geen man dat door heeft