Heeft er nog iemand antwoord op mijn vraag: Ik wil vanavond even testen kopen, wat adviseren jullie? x Lima
ow ja wat ik nog kwijt wilde.......een meisje bij mij in de klas is zwanger dit heeft ze vanmiddag mee gedeeld aan de klas.......ben wel blij voor haar maar oke....ze wilde het niet eens...heeft pas 2 maanden een relatie en ze weet niet of ze het gaat houden......vind het echt erg! wij al maanden aan het proberen en zij in 1x raak
Alle meiden Gefeliciteerd met 500 pagina's Ik zou vanavond een test kopen en dan morgen vroeg testen.
Ja is altijd even slikken he als er zoiets gebeurt, ik begin er zo langzamerhand aan te wennen om mij heen is iedereen zwanger en allemaal erg snel. Daar moest ik even slikken, maar goed ik gun het iedereen. Wel erg dat ze niet weet of ze het houd maar dat is ieder zijn keus dat moeten we respecteren
huh.... ik heb cb digi en kruidvat gebruikt. Bevalt goed..nooit positief aangegeven maar goed het klopte wel anders was ik nu al 10 maanden zwanger olifantendracht
@Lima, ik hoo dat kruidvat wel goede testen heeft of de digitalen van clearblue maar die zijn wel wat prijziger
500 naja wat kletsen jullie veel zeg @ Berna: Hup aan de klus jij..verwen je eitje....uhh ik bedoel mannetje
@ sunnycloud: ik heb ze besteld via deze website. Zijn een stuk goedkoper, als het positief is ga ik denk ik zo'n cb digi kopen.
Nou eigenlijk zijn de digi van cb goedkoper volgens mij want dan heb je drie en van het kruidvat maar 1