He la femme, ja ik weet dat ze goedkoper zijn maar ik ben er zo een die het bedenkt en dan ook direct moet doen. Bestellen duurt even en op voorraad gaat niet lukken want dan kan ik mijn testdrang niet beheersen...... erg he
Jah hij gaf eerst mijn ei aan op dag 12 en later weer op dag 14. Ik zelf denk dat mijn ei idd was op dag 12. Hoop dat zondag niet te vroeg is......
Nou zeg dames... ik heb gewoon een kwartiertje moeten bij lezen en ondertussen zijn jullie al op paginga 500 beland... dat gaat in een rap tempo... als we in dat tempo nou ook zwanger worden is het helemaal ok. Bah heb vandaag last gehad van veel witvloed... echt veel... kan dat nu nog vruchtbaarslijm zijn... ik heb geen last van steekjes wel van krampjes.. wie kan me helpen... ongi ben ik nog niet! En ik ga zaterdag testen mocht ik niet ongi zijn.... al heb ik een voorgevoel dat ik dan voor niks zou testen! Groetjes Jollie @ alle dames die ongi geworden zijn BALEN.... eet je buikje dan maar rond met chocolade
Goed teken Jollie had ik vorige maand ook echt heel veel witte vloed! dus ik ga duimen voor je La femme ik ben zeker aan de klus we hebben nu al 2 avonden achter elkaar geklust dus zou het vanavond nog mogen> of kan ik beter tot morgenochtend wachten? twijfw twijfel
Hoi meiden, Nog zwangeren vandaag? Dacht het niet te lezen.......toch? Maar goed, morgen een nieuwe dag met veeeel nieuwe kansen weer! Zet m op dames! Ben vandaag wel errug blij met het weer zeg; echt lekker! Krijg helemaal zin met dit weer in het 'terrasjes zitten' Van mij mag het dus helemaal doorzetten tot de zomer officieel begint. Enne; in de zomer zwanger met een bolle buik lopen zie ik eigenlijk ook wel zitten! hihihi
@ Jollie: Ik heb vandaag ook opeens veel slijmverlies. Zomaar uit het niets. Ik heb ook nog wel steeds last van steekjes in mijn zij/ flanken. Blijft ook heel vervelend. maar of het iets zegt...ik kan alleen maar hopen.
nou had er niet aan gedacht dat dat een symptoom voor zwanger zijn kon betekenen, d8 eerder dat het te betekenen had voor een nadere ongi... omdat dani er ook zo'n last van had gehad. Bah het wordt me veel te heet onder de voeten!
@ Sunnycloud: Bij mij liggen de testen in de badkamerkastje. Te wachten tot ze eruit mogen. Lukt aardig hoor! Ik test echt pas de dag na mijn nOD....denk ik 8-[ @ Brenda: Nou dat zit wel goed, als ze nu niet raak schieten...Ik zou voor morgenochtend gaan. Ze blijken s'ochtends nog lekker actief te zijn @ usMommy: Nou dat klinkt nog prima. Heerlijk hoor. ben je al een beetje gewend aan het idee? En heb je het al iemand verteld, behalve de vk...?
heb geen last van steekjes.. wel van krampjes maar dat voelt meer aan als darmkramjes Heb ook een misselijk gevoel als ik iets gegeten heb... dat is normaal toch als je juist niks gegeten hebt.
hihihi nee ik w8 netjes tot zaterdag... als dan negatief is ga ik ook echt uit van negatief en als het positief is (zwijmel zwijmel) dan heb ik een hele dag om rustig op die roze wolk te landen. (zwijmel zwijmel)
@ Jollie: Ik heb ook het idee dat mijn darmen wat verward zijn. Ze hebben krampen en het voelt wat verstopt...hmmmmm
hmm heb niet last van verstopping, juist van wat minder vaste ontlasting en het kost me heel veel moeite om het eruit te krijgen oeps vieze praat!