Ook ik heb al die klachtjes en al twee dagen wordt gek van mezelf en ook een beetje van dit forum, zie ik jullie mijn klachten op schrijven. Oh ik ga nu zo twijfelen en hopen. La Femme wij kunnen op dezelfde dag testen. Ben erg benieuwd, geloof er zo langzamerhand niet meer zo in.
Ik twijfel en hoop ook net als jij. Maar laten we hopen dat deze gezamelijke klachten wijzen op een zwangerschap
halle dames, wat ondervind ik net heb heel troebele urine , niet normaal. Zijn er tussen onze zwangeren die dit ook hebben heb er een hele tijd iets over gelezen wat was het weer
pfff ik kan het niet meer bij houden hoor wat kletsen jullie veel haha alle zwangeren gefeliciteerd ik wacht nog lekker op mijn ei
pfff ik kan het niet meer bij houden hoor wat kletsen jullie veel haha alle zwangeren gefeliciteerd ik wacht nog lekker op mijn ei
Hier zijn de ook gekomen, niet zo heftig als normaal gesproken maar wel bloed. Op naar April dan maar..
jeetje wat een geklets zeg. mijn gevoel zegt steeds meer dat ik zwanger ben. en dat de test van vanmorgen gewoon posi was. ik ga zo maar even mijn banner veranderen.
ja ik die was al wat duidelijk dan vanmorgen ik probeer er elke keer een foto van te maken maar dat lukt elke keer niet. dan weer te donker dan weer te licht. ik probeer het vanavond ook nog wel een keertje.
Ilona die banner staat je goed! Jammer loesje! Jelske wat raar allemaal zeg.. pff ik weet het ook niet meissie
johhh dat wist ik nog niet.... kijk weer wat geleerd.... Volgens mij maakt iedereen zich gek hier hihihi maar er zijn al weer veel te veel meiden helaas ongie geworden
@ Zico, een troebele urine kan wijzen op een blaasontsteking. Hoop voor je dat het dat niet is... succes! Hier vermoed ik dat ik nu pas doorga naar de 5e ronde en dus een cyclus heb gehad van 49 dagen helaas.... zit erover te denken om naar de ha te gaan, maar weet het nog niet zeker. Dus ik ga door naar april! Groetjes Jelske
Hee Leeuwinnetje, Die witte vloed en last van mijn lenzen had (heb) ik ook... Spannend meid, ik ga voor je duimen !