Jelkse zou het niet eventueel een innestelingsbloedingkje kunnen zijn je zit immers op 18 dagen.? of kan dat echt niet.
Hee Jelske, Da's wel balen meid, misschien een idee om ovulatie tests te gaan gebruiken? Dan weet je in ieder geval zeker wanneer je ei op visite komt..
Heey jen is dat witvloed bij jou, dik en plakkerig of is het gewoon waterig... kheb er momenteel ook last van!?
Hé hoi kletskouzen.... Ga me strakjes maar eens door die 25! pagina's heen worstelen. Niet best. Hier nog steeds het gevoel dat m'n eitje op springen staat.
Hoi dames, een innestelingsbloeding kan het niet zijn, het zet nu echt door, een ongi zoals ik hem gewend ben. @ Jen, was al begonnen met ovulatietesten, de vorige ronde getest een mogelijk mn ei gevonden, maar nog niet genoeg om positief te testen, nog wel even doorgetest maar werd weer lichter. 10 dagen later ongi, maar mogelijk is dat dus mn ei geweest. Groetjes jelske
Is dit een symptoom dan? Want ik loop nu dus al 2 dagen met een inlegkruisje, terwijl ik deze nooit van men leven heb hoeven dragen
tnx jen... Ik weet niet of witvloed echt een symptoom is, waarschijnlijk hebben zwangeren er wel last van!
Die afscheiding KAN een teken zijn, maar dat is echt niet bij iedereen zo.. Pin je er maar niet teveel op vast, om teleurstelling te voorkomen.. Ik ga in ieder geval voor jullie allemaal duimen ! [-o<
@Jen25: Pin mezelf er idd niet op vast..... Ons lichaam is namelijk een raar iets hahahaha Stiekem zit ik te hopen, maar durf ook weer niet te hopen hihihi Lekker duidelijk he
Stiekem zit ik te hopen, maar durf ook weer niet te hopen hihihi Lekker duidelijk he [/quote] Snap precies wat je bedoelt...je hoopt het wel, maar probeert jezelf ondertussen wijs te maken dat je dat niet moet doen, maar ondertussen...
Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil na mijn eisprong altijd last van dik plakkerig slijm sorry voor de details. Zegt bij mij helaas niets
hihi... ik ga er ook maar gewoon van uit dat het allemaal niks betekent en dat ik helaas niet zwanger ben!
Jah hier idem..... Maar hoooop het stiekem zo hihihihi Probeer steeds tegen mezelf te zeggen van meid het zit tussen je oren, je gaat gewoon ongi worden over een paar dagen. En nog geen uur later denk je weer van miss is het wel raak hihihi