Oh dan heb je op het goede moment geklust joma! Goed bezig! Ik zou je nod wel aanhouden op 3 maart. Stel dat je dan zwanger zou zijn, test je in ieder geval nooit te vroeg (als je niet voor je NOD gaat testen in ieder geval )
heb 1 maand duidelijk eisprong gevoeld,steken,trekkerig gevoel in buik.En nu weer ik het door het tempen! Meiden allemaal succes deze maand!
Ik ben ongie geweest maar anders dan normaal had geen buikpijn, na mijn ongie kreeg ik de buikpijn pas maar daar is nu een hele leuke verklaring voor
Had je wel dan helder rood bloedverlies... of was dat ook een beetje waziger dan normaal!? liefs jollie
@trientje als ik jou was zou ik je banner op 44 dagen zetten want dan stel je daar op in anders zijn die dagen na de 28 zo onwijs lang (en ik kan het weten met mijn super lange cyclus ) Kijk even naar mijn banner als je naar deze site gaat kan je wel tot 90 dagen gaan. @Noesje onwijs gefeliciteerd zeg helemaal top! @maria gezellig dat je er weer bent. liefs morgaantje
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 & Joma & Anna26 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje&Pamela 9 maart ; micha & salapio & Kristel& iris27 10 maart ; kristel83 & GabyBaby & Jessica77 12 maart; Angeliekje 13 maart ; jennie72 14 maart ; mini23 & maria & love31 & zico & Daantje82 15 maart ; visjes & jollie & Linda1980 16 maart ; schaapje82 17 maart ; appie hi raar maar waar ik kijk op het NODlijstje en ik was vermist hahaha ik stond erop en nu niet meer heb mij eigen maar even terug er op gezet dag 5 nog steeds zijn de op bezoek ik dacht even dat het een kort bezoekje zou worden omdat ik maandag niet vloeide maar had wel ontzettende buikpijn mijn baarmoeder werd flink schoon gemaakt want dinsdagochtend even gauw onder de douche gesprongen het was net alsof er een kraan open gezet was en het was niet de waterkraan. ieder geval met een beetje geluk zijn de tjes snel weg. omdat ik 43 dagen overtijd was danks de uitwerking van de prikpil begin ik maandag met de ovulatietesten en als het een beetje mee zit krijgen we dan weer duidelijkheid over wanneer mijn eisprong is en wanneer we lekker extra kunnen gaan klussen vandaag omdat het valentijnsdag is heeft me mannetje vrij genomen en zijn we vanochtend gezellig met zijn 2tjes wezen ontbijten en hij had een lekkere aardbeien hartentaart mee genomen romantisch he hihihii en een mooie grote kaart met liefdesverklaring vanavond ga ik nog een lekker etentje maken met hartjes pasta ik val bijna van de bank af van het lache want ik vind mij eigen wel erg kleffig romantisch klinken maar op zijn tijd vind het dat ook wel erg leuk. nou ik check morgen nog wel even in ondertussen lees ik ook even door het forum heen wat word er veel afschreven hier geweldig eigenlijk dat mensen elkaar zo goed kunnen steunen op deze manier. ik ben ook zeker nog lang niet van plan om weg te gaan vind het hier reuze gezellig. liefs iris
1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 & Joma & Anna26 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje&Pamela 9 maart ; micha & salapio & Kristel& iris27 10 maart ; kristel83 & GabyBaby & Jessica77 12 maart; Angeliekje 13 maart ; jennie72 14 maart ; mini23 & maria & love31 & zico & Daantje82 15 maart ; visjes & jollie & Linda1980 16 maart ; schaapje82 17 maart ; appie hi raar maar waar ik kijk op het NODlijstje en ik was vermist hahaha ik stond erop en nu niet meer heb mij eigen maar even terug er op gezet dag 5 nog steeds zijn de op bezoek ik dacht even dat het een kort bezoekje zou worden omdat ik maandag niet vloeide maar had wel ontzettende buikpijn mijn baarmoeder werd flink schoon gemaakt want dinsdagochtend even gauw onder de douche gesprongen het was net alsof er een kraan open gezet was en het was niet de waterkraan. ieder geval met een beetje geluk zijn de tjes snel weg. omdat ik 43 dagen overtijd was danks de uitwerking van de prikpil begin ik maandag met de ovulatietesten en als het een beetje mee zit krijgen we dan weer duidelijkheid over wanneer mijn eisprong is en wanneer we lekker extra kunnen gaan klussen vandaag omdat het valentijnsdag is heeft me mannetje vrij genomen en zijn we vanochtend gezellig met zijn 2tjes wezen ontbijten en hij had een lekkere aardbeien hartentaart mee genomen romantisch he hihihii en een mooie grote kaart met liefdesverklaring vanavond ga ik nog een lekker etentje maken met hartjes pasta ik val bijna van de bank af van het lache want ik vind mij eigen wel erg kleffig romantisch klinken maar op zijn tijd vind het dat ook wel erg leuk. nou ik check morgen nog wel even in ondertussen lees ik ook even door het forum heen wat word er veel afschreven hier geweldig eigenlijk dat mensen elkaar zo goed kunnen steunen op deze manier. ik ben ook zeker nog lang niet van plan om weg te gaan vind het hier reuze gezellig. liefs iris
hihi idd 2x kan gebeuren toch. NOu meis dat klint wel erg gezellig... Bij mij is het niet zo romantisch mjn ventje gaat vanavond voor de 3e avond deze week overwerken
Hai meiden, Mijn mannetje zit helaas voor zijn werk in het buitenland voor Valentijn balen maar qua klussen prima want dat is niet mogeljk Tja je moet alles van 2 kanten bekijken he? Fijne avond allemaal met jullie mannetjes. Ik ga die van mij maar lekker bellen (je moet toch iets). Liefs, Gaby
Ik zie dat ik verkeerd op de lijst stond. Geen rekening gehouden met een korte feb maand. Duhhh Blond! 1 maart ; relin & marieke21 & annabuik & dani86 & sara1976 & usmommy 2 maart ; bibu & chelleke & heleentje80 & girl75 & noukie&Aurelie 3 maart ; hummel & johanna & pebbles & julie123 & Joma & Anna26 4 maart ; sann & yvetje1982 & gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart ; tijgertje23 6 maart ; franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart ; morgaantje & leeuwin & angelina1979 & Dimmel 8 maart ; AnneLiesje&Pamela 9 maart ; micha & salapio & Kristel& iris27 10 maart ; kristel83 & Jessica77 12 maart; Angeliekje 13 maart ; jennie72 14 maart ; mini23 & maria & love31 & zico & Daantje82 & Gaby 15 maart ; visjes & jollie & Linda1980 16 maart ; schaapje82 17 maart ; appie
"Passagierslijst" 1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy 2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie 3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart -> Tijgertje23 6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart -> Morgaantje & Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel 8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 9 maart -> Micha & Salapio & Kristel 10 maart -> Kristel83 & GabyBaby & Jessica77 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 17 maart -> Appie zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test