ja tv kijken en ik denk zo nog even klussen.. 3d dag achterelkaar... hoop niet dat het invloed heeft op zaad maar we hebben zin en willen het ei niet missen whahahahaa
Ik dacht ook al: "Maar 1 pagina bijgekletst? Zijn jullie allemaal aan het klussen?" Goedzo, kom maar snel naar november meiden. *Duim duim & strooi strooi*
Hier staat er voetbal aan wordt je ook niet erg vrolijk van maar ben toh ziek kwam even kijken snel.... Nog 2 paginas en we zijn over feb heen joehoe
we missen schijnbaar iets heeel errug interessants hmmmzzz... mijn vriend is planet of the apes aan het kijken, maar die heb ik al gezien
Ik was hard aan het werk ff niet aan het aftellen kunnen denken hihihi Nog 2 uurtjes en dan naar huis
Ja, die heb ik ook al 10 keer gezien ofzo, mijn mannetje zit boven voetbal te kijken (eerlijk verdeeld he? )
Dat moet lukken! Toch zwaar verslavend dit forum! Mn baas is er vast niet blij mee want ik "moet"zo nu en dan even kijken! Nu ben ik thuis en "moet"weer even kijken! Tis wat hahah!
Er is echt niks op de tv.. ik ga dalijk om 2300 dossier 2300 kijken gaat over baby`s en kindern die met een verslaving geboren zijn ,, erg interressant