Aha ...noemen ze dat zo tegenwoordig. Heb een tijdje aan steps gedaan. Wordt eigenlijks wel weer eens tijd dat ik weer ga sporten.
Ik ga vanavond lekker sporten samen met mijn mannetje (nee ik hoef niet meer te klussen) rustig aan cardio.
Ilona van harte! Ben net thuis van een avondje shoppen en uit eten.. Bij mij begint het naar de wc gaan nu spannender te worden, zooo irritant, maar hoort erbij denk ik. Vind het met die kwaaltjes ook wel lastig dat ze per maand verschillen, nu zijn ze weer anders dan vorige maand, al zegt dat natuurlijk echt niets..
hallo meiden nog iets spannends gebeurd? Nog meer zwangeren erbij? Hier niets, beetje klussen ga niet meer de ovutesten gebruiken werd er alleen maar hyper van. Nu gewoon op de gok!
Meiden ik ga me bed in ,, heb het koud en ben best wel moe aan het worden,, last van me been zit niet mee vandaag.. tot morgen,, testers succes,., wachters hou de bank warm he klussers klusse doegg kusss
Nou ik ga nu ff uit van een negatieve verrassing, hopelijk komt de ongesteldheid dan wel een beetje op tijd dan snap ik mn cyclus tenminste
Jah als het dan toch een negatieve verrassing mocht zijn, dan wel graag op tijd hihihi Wat denk je zelf kwa cyclus?
Duik zo even de kast in ... kijken wat er nog over is van de verjaardag. Heb zin in wat lekkers. Dat is het nadeel als ik alleen ben ... ik ga eten.