Lieve meiden ik ga er ook van tussen ga nog ff lekker bij mijn ventje zitten fijne avond nog en welterusten knufffffffff
Jeetje meiden al 512 blz en het is pas 12 maart. Ik heb even een dagje gewerkt, hoeveel bldz moet ik wel niet teruglezen nu! Maar goed even doorgaan, de 1000 halen we makkelijk! Ik ga nu even terug lezen of ik nog meiden kan feliciteren en mee kan balen met meiden. Tot zo!
Hier nog steeds niks! Heb net CB digitaal gekocht. Als ik zondag nog niet ongesteld ben, ga ik dan weer testen. Ben benieuwd! Tot morgen. X lima
Ik ben er net weer van de verjaardag van mijn schoonzusje! Was wel ff lekker niet met het wachten bezig te zijn! Was erug gezellie!
Goedemorgen meiden! Hier nog geen eisprong wel erg pijn gisteren maar temp is nog laag.. ik verwacht hem vandaag en dan kan ik ook op de wachtbank ploffen... nu eerst een half dagje werken!
goede morgen allemaal vanmorgen nog een testje gedaan en die was al weer duidelijker dan gister. dus dat wil zeggen dat ik ZWANGER ben. gister even test aan vriendje laten zien. en die was helemaal blij. kan het nog steeds niet geloven. gister had ik een verjaardag. een groepje aan de andere kant van de kamer ging het hebben over symptomen hebben toen zij zwanger waren. ik moest me zo inhouden om wat te zeggen.
goede morgen meiden, Voor diegene die een positest hebben: van harte gefeliciteerd lieverds, geniet lekker op jullie roze wolk! Voor de klussers en wachters veel suc6... Wij hier ook weer lekker aan de klus gelukkig hihi... Moet zo naar mijn zwager toe... hebben gisteren te horen gekregen dat ze ingebroken hebben en dat ze vandaag het onderzoek starten... dus er moet iemand zijn om hun binnen te laten... omdat mijn zwager op vakantie is Balen hee...
Hey bah Schijndelsvolk, vreselijk een inbraak, met name omdat je je dan gelijk niet meer lekker voelt op je eigen plekje, suces vanaf hier gewenst voor je zus & zwager...
he getver een inbraak en dat als je op vakantie bent. Lijkt me geen leuke thuiskomst zeg Ik wens jullie veel succes Liefs ikke