Bah... vanochtend werd mn negatieve gevoel bevestigd: bruine prut.. Denk dus dat ik vandaag of morgen ongesteld word. Balen natuurlijk, 1 lichtpuntje: mn cyclus klopt helemaal dus ik vertrouw mn lijf weer aardig (zei zij stoer.. ) Pfft.. als het doorbreekt ga ik me ook weer een poosje terugtrekken hier, ga ook nog niet tempen dat komt voor mij wel in ronde 6, nog 1x een spontane kans geven..
goedemiddag dames vanmorgen geen meer te zien dus we kunnen weer gaan klussen! hahaha....heb ook de pendels terug dus ben benieuwd of die kloppen...verder alles goed met iedereen? van harte gefeliciteerd voor de zwangeren op naar de volgende ronde voor de meiden met en voor de wachters ik blijf duimen!
Bij m'n vorige zwangerschappen ben ik pas begonnen met slikken toen ik zwanger was. Nu netjes na het stoppen met de pil.
@Zoe/Ilona/Fem: JAHOEPIE! Gefeliciteerd meiden. En Fem - wat een supergoeie verrassing *mijn dag is weer goed*
Pff slik ze volgende maand al een jaar! hoezo verslaafd! Hopelijk mag ik ze in mei aan de kant gooien! whoehoe maar heb getekend dus dat zit goed! hahahahaha! Liefs Pearly
Vraag me alleen nog af hoe het zit met evt. Psychische schade als het niet raak is! Daantje kunnen we je dan aanklagen! Liefs Pearly
Zal het even aan m'n mannetje voorleggen ... kijken wat we eventueel kunnen ondernemen. Ach ... zover komt het toch niet. [positief denken]
ik ook hoor ben nu meer dan 1,5 jaar van de pil af nou dan ga je ze echt niet meer elke dag nemen hoor