"Passagierslijst" 1 maart -> Relin & Marieke21 & Annabuik & Dani86 & Sara1976 & Usmommy 2 maart -> Bibu & Chelleke & Heleentje80 & Girl75 & Noukie & Aurelie 3 maart -> Hummel & Johanna & Pebbles & Julie123 & Joma & Anna26 4 maart -> Sann & Yvetje1982 & Gerda1975 & Esser & Jen25 5 maart -> Tijgertje23 6 maart -> Franklin & Mistymon & Brenda1976 7 maart -> Morgaantje & Leeuwin & Angelina1979 & Dimmel 8 maart -> AnneLiesje & Pamela & Iris27 9 maart -> Micha & Salapio & Kristel 10 maart -> Kristel83 & GabyBaby & Jessica77 11 maart -> 12 maart -> 13 maart -> Jennie72 14 maart -> Mini23 & Maria Love31 & Zico & Daantje82 & Gaby 15 maart -> Visjes & Jollie & Linda1980 16 maart -> Schaapje82 17 maart -> Appie zwanger... ongi... negatieve test... twijfel over test Jennie je staat er weer bij !
Wauw mensen gister voor het eerst een eisprong gevoeld! Wat grappig, dat je nu zo goed naar je lichaam luistert. Hopelijk is het raak want de zwemmers waren als het goed is al op plaats van bestemming. Nu nog een valentijnsavondje....haha Fingers crossed! Succes iedereen die in hetzelfde NOD-schuitje van maart varen.
@annabuik ik hoop dat ze goed zwemmen meid!wat voelde jij precies,ik heb het waarschijnlijk ook voor het eerst gevoeld vandaag hihi
Ik wist dat the big egg klaarstond i.v.m. een inwendige echo voor een cyste, dat hadden ze me verteld (zelf zag ik er niets in op dat zwarte scherm). Toen stond ik onder de douche en voelde het hele tijd trekken en steken rechtsonder, meestal wijt ik dat aan mn darmen ofzo, maar weet zeker dat het een eisprong was, ook aan de hand wat ik hier allemaal gelezen heb. Heeft een half uurtje geduurt, toen was het weg. Heb ook onwijze pijn in mn boobies, hebben jullie dat nou ook bij een eisprong? Moet ze helemaal vasthouden op de trap haha
Hey meiden, Jeetje wat hebben jullie veel geschreven zeg. Vandaag is mijn mannetje thuis want heeft hier de hele nacht geijzeld dus er ligt z'n 5 cm ijs overal. Wel een mooi gezicht zo alles wit maar je kunt niet weg. Ik heb het idee dat ik vandaag ook mijn ei heb weet het niet zeker maar voor al de hele morgen een zeurende pijn net boven mijn linker lies. Ik heb nog geen rekbaar slijm gezien maar misschien komt dat nog. We hebben in iedere geval alle tijd om te klussen.
Ja helaas hebben we al het hout voor de openhaard al opgemaakt ander hadden we die nog ff lekker romantisch kunnen aansteken!
begin toch al stiekum zenuwachtig te worden hihi erg he!en ik wil helemaal niet zenuwachtig zijn hihi
Heb ik ook last van krijg ook het gevoel er teveel mee bezig te zijn! misschien wat minder komen op het forum denkik dan maar kan het toch niet laten. (het is verslavend)