Ook stom, breekt het nog niet helemaal door qua bloedverlies, maar heb ik wel een enorme bloedachtige smaak in mn mond... *zucht* laat ze dan nu maar gewoon komen dan ga ik naar april.. (en natuurlijk ff komen kijken wanneer diddl en pearly positief testen, dat kan nu niet meer missen )
voorwaarden" mocht je toch ongesteld worden deze maand klaag dan niet daantje86 aan. ga dan juist de volgende maand meer klussen. ga veel chocolade eten
Ik zie allemaal foliumzuur verslaafden. Ik ben ook aan pot nummer 4 toe! 19 maanden, t is wat! Kost me klauwen met geld, haha!
ik hoop eigenlijk gewoon ongesteld te worden deze maand. Heb namelijk gisteren behoorlijk gezopen. Zou niet goed zijn als er dan al wat zit.
ja dat zeer zeker dames ik ga zo aan de strijk(ben al 3 dagen bezig maar doen ho maar....) en daarna ga ik eens proberen om mezelf te pendelen....ben eens benieuwd of het lukt moet ook nog naar de markt, opruimen......pfffffffff
vindt het ook niet erg. He meiden wat vinden jullie (ja ik kom weer met een lastige vraag): de ene maand heb ik een cyclus van 25 dan weer 28, mijn gemiddelde is 26. Wanneer kan je ervan uitgaan dat je over tijd bent? tot 28 dagen wachten duurt weer te lang. Mientje ongeduld, wat zouden jullie doen?
tot zeker 28 dagen wachten. zelf zit mijn gemiddelde ook op dag 32 maar heb eenmalig dag 37 gehad dus die hou ik gewoon aan
gewoon testen. Wat kost nu zo'n test? Is toch niet erg om een keer te veel te testen. Tenminste zo denk ik erover. Ik ben zelf heel nieuwschierig aangelegd.
Ja ik ben ook vreselijk nieuwsgierig! Maar t is weer teleurstelling als t niet zo is, en dan denk ik had nu maar gewacht.