Maakt niks uit hoor een keertje uit de band springen op dit moment van je cyclus. Het eventuele vruchtje heeft toch nog geen "bloedband" met jou.
Oke Prima! Was ff aan de telefoon vriendin belde is 27 weken zwanger en het ging niet zo goed! had bloedverlies gehad! De moederkoek lag veel te laag met een beetje pech moeten ze de kleine(mijn pete kindje) halen op korte termijn! pffff dat was ff schrikken ! pff ben de schrik nog niet te boven! Liefs Pearly
IK WORD GEEEEEEEKKKKKKKKKK wat is er toch aan de hand met mijn lijf had net weer een beetje bloedverlies wat is dat toch? Zit pas op dag 22 kan toch niet dat mijn ongie er al aan komt... Echt snap mijn lichaam niet baaaaaaaaaaaaaaaalll er zo van....
ja morgen ga ik testen als ik nog niet ongi ben[/quote] Spannend! Voel je iets? Dat je ongi moet worden of zo?
ik weet het niet maar zal wel niet heb wel eens gelezen dat de kans op een innestelingsbloeding heel erg klein is......
Spannend! Voel je iets? Dat je ongi moet worden of zo?[/quote] nee voel niks. maar ga wel steeds met spanning naar de wc om te kijken of er al iets om me maandverband zit. ga pas juigen als ik morgen ene positiev test heb
nee voel niks. maar ga wel steeds met spanning naar de wc om te kijken of er al iets om me maandverband zit. ga pas juigen als ik morgen ene positiev test heb[/quote] hoop het zo voor je meis, het telkens naar de wc gaan is zo herkenbaar
nee voel niks. maar ga wel steeds met spanning naar de wc om te kijken of er al iets om me maandverband zit. ga pas juigen als ik morgen ene positiev test heb[/quote] Oh, wat is dat erg he. laat t wel effe weten. (ik ben zo weer aan t werk, en ben dan maandag weer terug, maar ben wel benieuwd). Ik duim voor je.
ohhhhh ik hoop het zo zou HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL leuk zijn. maar voor jou is het ook spannend meid ga je morgenochtend testen?
caruli heeft voor mij gependeld dat ik in mei zwanger zou zijn van een meisje hopelijk ben ik eerder zwanger natuurlijk
Weet je dit wel zeker? Ik heb namelijk deze week een documentaire gezien op rtl 4 over drinken tijdens zwnagerschap en daar beweerden ze het tegenovergestelde..
Ik moet in principe nog 6 dagen wachten, maar misschien dat ik zondag alvast wel een gokje waag. Weet nog niet