[/quote] caruli heeft voor mij gependeld dat ik in mei zwanger zou zijn van een meisje hopelijk ben ik eerder zwanger natuurlijk[/quote] Soort van helderziende of zo? Voel je je daardoor rustiger?
hmmmm persoonlijk zou ik het nog niet doen kans dat je positief test is nog zo klein teleurstelling is dan groot terwijl je mss wel zwanger bent!
caruli heeft voor mij gependeld dat ik in mei zwanger zou zijn van een meisje hopelijk ben ik eerder zwanger natuurlijk[/quote] Soort van helderziende of zo? Voel je je daardoor rustiger?[/quote] Tis eigenlijk voor de fun dat pendelen.. Er zijn er natuurlijk wel pendels die uitkomen... Tis wel leuk om te zien of het uitkomt!
hihihi dat is iig goed om te horen nu nog die positieve test in handen hebben hoop voor je dat je die heeeeeel snel te zien gaat krijgen ik duim iig voor je.
Goedemiddag meiden, @ilona21: Nog een keer gefeli meisie het is je gegunt! @Appie: Wat een raar lichaam hebben wij vrouwen toch he! Maar houd moed zolang het niet is doorgebroken! Hier gaat het rustig, heb vandaag van geen enkel kwaaltje last. Jah droge keel en veel drinken, maar wordt miss verkouden.... We wachte rustig af.... hihihi
@Morgaantje ... sommige meiden verliezen ook wel eens wat bloed bij de eisprong. Nog een mogelijkheid dus. @Pearly ... dat is idd even schrikken. Hoop dat ze het nog een tijdje volhoudt. Moet ze nu platliggen of dat nog niet?
hey naamgenoot daantje82 hiernog ninikste bekkene. zullen wij dna maar met 2 daantjes zwanger wordne deze maand en dani volgende maand
Ik hoop het zo hihihi mijn moeder is me al helemaal gek aan het maken met het testen enzo hihihi Ze wil zo graag Oma worden. Wanneer ga jij testen meisie?
Vorige week zondag had ik last van erge steken dus had het idee dat dat mijn ei was maar mss wat het alleen de voorbode ervan... Weet je ook hoe lang dat bloedverlies kan duren dan?
Ja die spanning is het enige waar ik nu last van heb hihihihi Pffff hoe dichter bij NOD hoe zwaarder....
Ik twijfel nog...... morgen of zondag..... Omdat ik men ei vroeger heb gehad (weet ik door men ovutesten).... *twijfel*twijfel*