hihi ik hoop het ook ik dacht dat de zaadjes 7 uur nodig hadden om bij het ei te komen en een ei 12 uur leeft pff we zien wel en anders moeten de zaadjes van woensdag en dinsdag nog maar ff blijven leven hoor en ach dan nog kan er nog zoveel gebeuren waardoor je niet zwanger bent.. zou wel apart zijn als je 2 maanden achter elkaar een bevruchting zou hebben maar ja je weet nooit
Ha dames, was net op de Carrierebeurs. Zag daar een dame met een hele dikke buik (bijna 8 maanden). Heel stoer, ze was gewoon aan het netwerken voor een nieuwe baan, voor na haar bevalling. En ze deed dat zo knap, dat bedrijven haar gewoon graag wilden spreken, ook al zou ze dan moeder zijn. Dus dat blijkt maar weer: hoeft geen belemmering te zijn!
ja je wet het nooit. Zou wel kunnen hoor berna 2 maanden achetr elkaar bevruchting waarom niet. En ik dacht dat een eitje zo'n 24 uur kon blijven leven
denk dat ik vandaag gewoon wat eerder naar huis ga. Ben echt super moe mijn ogen vallen bijna dicht en heb krampen in mijn buik.
niet als het zaad goed is schijnt hoor we hebben het dinsdag woensdag en vandaag gedaan dus gisteren niet
wat ik gelezen heb en van de gyn heb gehoord is dat als je elke dag sex hebt niet super goed is Zei zei tegen me dat het beter is om de dag dan is het kwaliteit van het zaadbeter
Maak verder niets uit bij ons gebeurd het ook wel een dagen achter elkaar Maar de kwaliteit wordt er niet beter op
als je kijkt bij zwanger worden staan er wat links die gyn zegt ook dat het beste juist is elke dag iig 3 tot 5 keer per week en bij de tempkaartjes zijn er zat meiden zwanger geworden van elke dag.. ach ja het moet ook gewoon geluk zijn